Hoppa till innehåll

Likgiltighetstråden


kola_king

Rekommendera inlägg

  • Svar 225
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Nej, men det är ett väldigt ytligt sår, bara ngt millimeter grop i huden, ser verkligen bara ut som om jag fått en koncentrerad jävla smäll på 1,5 mm i diameter.

Snackade med min pojke om det och soft airguns kommer ju bara upp i 90 km/t och för att perforera huden i armen så behövs det typ 350 eller vad han nu sa, det är bara ett jävla blåmärke. Han var inte ens orolig eftersom han själv blivit träffad av sånt ofta.

 

Inget köttigt blödande öppet sår här, förlåt om jag gett intrycket av det, då hade jag fan inte suttit och skrivit om det helt nonchalant! :mellow:

Draghon har vart på operation. Vad tog de ur armen om inte en luftgevärskula? :mellow:

 

Alltså har jag gått omkring med en kula i kroppen i ett halvår. Street cred någon?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vafan händer med mig?

Igår satt jag och kolla på teve och somnade en timma runt 18:00

Vid midnatt somnade jag i kläder och vaknade kl 06:00 på morgonen, helt klarvaken, kunde inte somna om. Gjorde lite sysslor och vad i sängen vid 10 igen, somnade även då och sov ytterligare 6 timmar, fattar inget, är hur seg som helst!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför är 0013 ens med i gruppen för?

 

Det samma gäller Nafrali och nico också.

Please, jag har finansierat typ två år av Oztowns existens hittills och kommer fortsätta göra det i framtiden också. :) Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mitt ex skaffade tydligen ny pojkvän för en månad sedan. Han är enligt min kompis som gick på samma skola en riktig looser som leker cool framför datorn. Att döma av hans otroligt fåfänga webcamprofilbilder på fb stämmer det säkert.

 

Äsch, jag bryr mig inte så mycket, visst känns det som ett sista slag i magen men det är nog inte så konstigt Nu ska jag göra mig i ordning för julklappsspel och bakis- /myskväll med sex tjejer och en homokille haha. XD B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äsch, jag bryr mig inte så mycket, visst känns det som ett sista slag i magen men det är nog inte så konstigt Nu ska jag göra mig i ordning för julklappsspel och bakis- /myskväll med sex tjejer och en homokille haha. XD B)

Haha, ja du får nog mycket stötar ikväll :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Efter flera veckors resande har jag nu återvänt till Singapore för att imorgon hoppa på planet mot Sverige. Dags att avsluta det här kapitlet. :unsure:

 

Ska dock bli jäkligt trevligt att träffa släkt, vänner och lägre luftfuktighet ett tag, så har sett fram emot hemresan på ett visst plan också. Därav :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...