Suicidans Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Jaha, nu är det fredag helt plötsligt. Jag har för mig det var onsdag igår... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 (redigerat) Jag blev skjuten för 20 minuter sen. :mellow: Redigerat 29 Juni 2012 av Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Jag blev skjuten för 20 minuter sen. :mellow:What the..? :o Hur mår du? Vad hände? Kan jag hjälpa dig på något sätt? :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Jag blev skjuten för 20 minuter sen. :mellow:Wait, what? Vad SURF sa. Berätta mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 What the..? :o Hur mår du? Vad hände? Kan jag hjälpa dig på något sätt? :cry:Jag bryr mig inte så mycket över det hela, därav likgiltighetstråden. Jag var bara påväg hem, gick upp för en backe och hade typ 100 m max kvar hem och kände en jävla smäll i vänsterarmen, nästan vid armhålan så de siktade nog mot ryggen. Jag hade ingen aning om vad som hänt, hela armen bara domnade av och handen krampade upp och kunde inte röra den. Tittade bakom mig, men det regnade som fan och glasögonen var blöta så jag såg bara att det gick flera killar bakom mig. Jag bara gick på snabbt som fan hem för att se vad som hänt.Väl hemma så var det hål i jackan, skjortan och blusen jag hade på mig, och det fanns lite blod på blusen och skjortan.Både jag och morsan klämde på armen som fan, och morsan grävde med en pincett, men det verkar inte vara något i armen. Om det nu är något så blir det väl irriterar så får jag väl dra till akuten imorrn, men jag tror det bara är ett fleshwound. Blödde inte längre när jag väl kom hem, så jag är inte så orolig iaf, det gör inte så värst vidare ont heller, känns bara som ett rejält jävla blåmärke. Men sen har jag rätt hög smärttolerans också, så jag vet inte. Sen så känns en del av armen fortfarande avdomnad, värst i handen, längs med sidan och ring och lillfingret. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Ok. Bra att det inte var värre, i alla fall. De kanske sköt med en Soft Airgun eller något? Jag tycker du skall åka till sjukhuset imorgon, bättre att vara på den säkra sidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Ok. Bra att det inte var värre, i alla fall. De kanske sköt med en Soft Airgun eller något? Jag tycker du skall åka till sjukhuset imorgon, bättre att vara på den säkra sidan.Det är just det jag tror också. :P Jag ska se hur det känns och så imorrn, ska försöka få någon att kolla på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Vilken sjuk händelse, det skulle ju kunna ha gått riktigt illa om de träffat exempelvis ryggraden. :( Luftgevär låter ju inte helt otänkbart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Vilken sjuk händelse, det skulle ju kunna ha gått riktigt illa om de träffat exempelvis ryggraden. :( Luftgevär låter ju inte helt otänkbart.Mm luftgevär eller luftpistol, soft airguns är inte så starka... Fan vad idiotiskt gjort, precis, tänk om de träffat huvudet eller ryggraden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Om inte det redan var uppenbart så borde du polisanmäla händelsen så fort du får chansen. Dokumentera alla skador för polisrapporten och eventuella framtida försäkringsärenden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Ska nog göra det imorgon, är rätt seg just nu, men jag är absolut inte chockad eller så för jag är inte funtad på det sättet. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 (redigerat) Var dom nära,när du vände dig om? Som skrivits tidigare är det antagligen ett lite kraftfullare luftvapen. Soft air guns är klena och skjuter inte bly(i normal fall) och ett klenare krut vapen typ .22lr hade antagligen gått igenom eller i alla fall in i armen. Har du/ni gjort rent och kollat såret noga? Inte bra med bly i kroppen. Redigerat 29 Juni 2012 av Motard4life Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg