Northwest Skrivet 30 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2012 patriot tråden i SNK till debatt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 30 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2012 Låter som en bra idé. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2012 Jag gör det nu inna fiskfiskgås raderar tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 30 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2012 Tack ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 Hur kan någon tycka att jag är så mycket mer mänsklig än andra när jag inte gör ett dyft mer än vad de gör? Jag förstår inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 Hur kan någon tycka att jag är så mycket mer mänsklig än andra när jag inte gör ett dyft mer än vad de gör? Jag förstår inte.På en del människor så finns det bara där, kanske känner man sympati eller bara känner igen sig själv i den personen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 På en del människor så finns det bara där, kanske känner man sympati eller bara känner igen sig själv i den personen.Nu förstår jag faktiskt inte vad du menar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 Jag kan ha misstolkat ditt inlägg, men mitt inlägg är ändå giltigt. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 (redigerat) Alltså, den "mänskliga" aspekten folk kommenterar kommer från din person, inte dina handlingar. Ibland beror det på att folk ser delar av sig själva i dig, och relaterar till en omedvetet. Ibland för att det helt enkelt är något man utstrålar. Redigerat 1 Augusti 2012 av Whore Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 (redigerat) @Lifelover Vad jag menade är iallafall att jag förstår mig inte på en person som säger att jag är mer mänsklig än andra som hjälper denna personen, för vad fan är det jag gör som inte andra gör? Jag är totalt osocial och ointresserad, hur kan jag vara mer mänsklig än de andra som faktiskt tar sig tid? Redigerat 1 Augusti 2012 av Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 (redigerat) Förstår inte riktigt begreppet mänsklig (när det är till ett djur som inte är människa så gör jag det dock), alla människor är väl mänskliga? Om dom inte är som robotar typ... Redigerat 1 Augusti 2012 av Lifelover Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 Om det är något jag utstrålar känns det nästan bara deprimerande eftersom personen ifråga i princip gett upp lusten att leva. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg