Juph Skrivet 7 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2012 Jag tycker hon sköter sitt jobb ganska bra som det är nu. Minns nog att jag haft klagomål förut dock. Men det har funnits mycket värre mods förr.Haha du har nog rätt. Du borde ju veta *Legend* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2012 Haha du har nog rätt. Du borde ju veta *Legend*Haft den ranken sen 3000 fuskarank och i skrivande stund har jag nästan 5000. Borde få en ny. Hoppas på det inför sommaruppdateringarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 7 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2012 (redigerat) Draghon har blivit mycket bättre på senaste, eller så har jag blivit mer mogen. EDIT: Typo :cry: Redigerat 7 Maj 2012 av Derf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2012 Draghon har blivit mycket bättre på senaste, eller så har jag blivit mer mognare."Mogen" tror jag ordformen ska vara där, ifall du vill bli ännu mer mogen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 7 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2012 (redigerat) Ändrade innan du skrev! EDIT: Nej det gjorde jag inte :( Redigerat 7 Maj 2012 av Derf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2012 Tråd låst, har du några synpunkter så ta det med henne via pm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg