ZxZHitmanZxZ Skrivet 8 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 (redigerat) Black ops 2 utannonserades för några dagar sedan Trailer: Redigerat 8 Maj 2012 av ZxZHitmanZxZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 8 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2012 Kommer inte införskaffa detta iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 9 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2012 Tveksamt,hatar spel som som utspelar sig innan 1900-eller i framtiden med flygande bilar,laser och sånt skräp. Får se vilka vapen och fordon som finns innan jag bestämmer mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 9 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2012 Tveksamt,hatar spel som som utspelar sig innan 1900-eller i framtiden med flygande bilar,laser och sånt skräp. Får se vilka vapen och fordon som finns innan jag bestämmer mig.vad jag har hört så kommer det inte vara laser vapen det utspelar sig 2021 om jag minns rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 10 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2012 (redigerat) Antagligen inte men det får inte bli för futuristiskt ändå som det ser ut nu är jag lite kluven. BF2,BC och BC2 samt MW2 och 3 utspelar sig också där omkring (har jag för mig) det är trots allt bara 10 år bort så några förarlösa arméer med gångare är lite väl extremt och jag gillar realism :) Edit: Fan ser inte så jävla illa ut efter några gånger B) Redigerat 10 Maj 2012 av Motard4life Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 10 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2012 Ser skit ut. Finns det en zombiecampaign som det ryktas så mycket om, då är det ett köp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2012 Ser bra ut tycker jag. Jag gillade Black Ops så detta blir ett köp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 10 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2012 Låter jävligt häftigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 11 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2012 Nja, blir inget köp för mig i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 11 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2012 Ser ganska intressant ut, har dock aldrig riktigt gillat COD's multiplayer. Någon som har någon aning vilket år detta skulle kunna utspela sig i? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 11 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2012 (redigerat) Det är i alla fall en text i början av trailern där det står att det är år 2025. Redigerat 12 Maj 2012 av zazaza Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
allroundgamer Skrivet 16 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 Jag älskade det första black ops , och jag har hört lite om confirmade vapen och perks och så, då jag aldrig köpte MW3 eftersom det i min åsikt är ett skit spel , så blir det här ett köp. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg