WASD Skrivet 11 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2012 Inet rekommenderar 600W till kortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 11 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2012 (redigerat) Inet rekommenderar 600W till kortet.Jag rekommenderar 550w minst till kortet. Lita på mig, det räcker. Finns inte mycket rum över för överklockning av GPU:n, men ändå. Redigerat 11 Maj 2012 av Lifelover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 12 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2012 Blir nog denna då det är min bror som ska köpa en ny dator och han har inte speciellt mycket pengar och vill nog inte heller betala av till mamma för resten av sitt liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 12 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2012 Hehe, låter bra. :) Ni kan ju beställa nu så kommer Inet skicka det sen när processorn kommer i lager. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.