Helloooj Skrivet 12 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2012 Hej, mitt namn är Robin och jag är 12 år. Jag vill bli op på en minecraft server som är public, nohamachi och med många commands. Om ni undrar har jag varken skype elr Facebook, men jag finns på MSN. Om ni vill adda mig på MSN eller vill ge mig en ip och göra mig op, så gör det Skulle bli skitglad om jag fick möjligheten att bli op på en public, nohamachi server. Ps. Jag heter WWUUZZ på minecraft och är probuilder xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CupCream Skrivet 17 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 Jag har spelat med dig men jag kan inte erbjuda dig op. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 27 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2012 Så... om jag lägger upp min server och konfigurerar att varje kommando du skriver in gör så att du tar livet av dig själv i spelet, blir du glad då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helloooj Skrivet 18 Mars 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2013 En fråga. Hur raderar man detta? Lägg av med att vara otrevliga och kalla mig inte noob och sånt skit, utan svara bara på frågan är ni snälla :s ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 18 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2013 Ingen har varit särskilt otrevlig eller kallat dig för noob. Det går inte att ta bort trådar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2013 Du kan nu mera logga in på skype med din msn-adress. Detta är rekommenderat om du vill ha någon som helst kontakt med resten av internet. Ingen använder msn längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg