Distinction Skrivet 12 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2012 (redigerat) Hejsan! Jag har då tänkt och hålla ett lite event för oss fuskare, Och behöver råd och tips! Mappen är pre-made, men har dock lagt till saker som extra kistor med utrustning och mat. Regler hittils: 1# Inget placerande/förstörande av block, undantaget block som man finner i kistor och Leaves (äpplen). 2# Inget Teamwork, det är alla mot alla som gäller. 3# PVP är det som gäller. Jag vill att ni tycker till vad jag ska hitta på! (Mesta dels reglerna) Blir det ett stort intresse så ser jag till att hålla detta event med upp till 12 spelare. Mål: Ni är strandsatta på en okänd plats, och inburade, inom några sekunder från start ger ni er iväg för att hitta utrustning och överleva, siste man levande vinner. Pris: Kan diskuteras, förmodligen "ära" eller FM. Ni som vill vara med får anmäla er i Tråden Redigerat 12 Maj 2012 av QuinnoX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 14 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2012 Jag är gärna med! Jag har länge letat efter sådant mojs. Jag kan passa på att skriva mitt Minecraft namn och det är whitelist. Lunis0818 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FaKeMyDeath Skrivet 14 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2012 Jag är gärna med. IGN: TakeDowN_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 21 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2012 Är på om det fortfarande är aktuellt, Linkoii ingame, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2012 Är gärna med om jag har tid, samma nick ingame som här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CaptainRF Skrivet 15 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2012 Jag är jätte gärna med. Heter Cs4W. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 18 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 adda mig IGN: kimeriderf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg