xeliaz Skrivet 7 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2012 i vår skola är det altid typ jambalaya och mossaka varför kan dom inte gör vanlig pära o pasta istället så det går att äta. och sen ska skolmaten kosta 12 kronor om dagen per person det tror jag knappast den gör för ens 5 pers och varför får man inte de tolv kronerna så man kan gå till sibylla och köpa en liten pommes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 7 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2012 Jag fattar inte varför alla är så neggo(negativ, inte något rasistisgt) På min skola är maten god och varje dag kan man välja mellan 3 olika maträtter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2012 Maten var väl ganska så okej på skolan jag gick på (även om det typ kostade 2 kronor per person). Men det som oftast fick mig att strunta i att käka i skolan var allt jävla svineri som fanns i matsalen. Folk var högljuda och lekte med maten. Dessutom så saknade jag oftast sås till maten som vi fick. Den enda sås som fanns var en äcklig brunsås som alltid fanns framme när det serverades potatis och köttbullar. Den maträtten var nog också den vanligaste som serverades i den resturangen, samt den som smakade sämst enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 4 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2013 Får hyffsat god skolmat ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 4 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2013 Samma här, brukade få kuponger förut på 50kr som man fick gå till Subway eller liknande för. Fast nu får vi 'låna' grannskolans matsal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2013 Ska börja år tre på min skola och har fortfarande aldrig ätit lunch från min skola. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 4 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2013 Ska börja år två på min skola och har ätit, och njutit av skolmaten runt 180 gånger hittills. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 24 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2013 vI HAR ETT eget kök på våran skola. men det kan vara skit mat ibland. vi fick grönsaks soppa (DET ÄR ROTFRUKT INTE GRÖNSAKER) och centralkökets är fan så mycket godare än vad våran skola gör den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheXbot Skrivet 25 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2013 Här uppe i Norrland är maten faktiskt helt okejj :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.