Hoppa till innehåll

Skolmat.. Rör Den På Sig?


Epixa
 Dela

Rekommendera inlägg

i vår skola är det altid typ jambalaya och mossaka varför kan dom inte gör vanlig pära o pasta istället så det går att äta.

och sen ska skolmaten kosta 12 kronor om dagen per person det tror jag knappast den gör för ens 5 pers

och varför får man inte de tolv kronerna så man kan gå till sibylla och köpa en liten pommes

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 80
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Maten var väl ganska så okej på skolan jag gick på (även om det typ kostade 2 kronor per person). Men det som oftast fick mig att strunta i att käka i skolan var allt jävla svineri som fanns i matsalen. Folk var högljuda och lekte med maten.

 

Dessutom så saknade jag oftast sås till maten som vi fick. Den enda sås som fanns var en äcklig brunsås som alltid fanns framme när det serverades potatis och köttbullar. Den maträtten var nog också den vanligaste som serverades i den resturangen, samt den som smakade sämst enligt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...
  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...