Laserturken Skrivet 16 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 Ibland laggar jag extremt mycket, får 3-5 fps, och sedan är det över och det händer inte ofta. Men nu när jag har spelar diablo är det varje 5 min och det händer i 30 sek. Kan det vara något med mitt video kort eller är det virus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 Spelet är nytt, sånna här buggar finns. Var ännu värre i betan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 16 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 Är det ett bugg? För det händer på wow också fast inte lika ofta. Det är typ varje halvtimma eller timme Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 Om det är så med flera spel så vet jag inte riktigt. Du kan kolla tempen på datorn och se om det beror på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 16 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 Vad har du för specs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 16 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 (redigerat) Tempen? Hur kan jag göra det? Lite nybörjare här :) Det var inte så innan, jag tror inte det är mitt grafik kort. Redigerat 16 Maj 2012 av Laserturken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 16 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 Någon som vet problemet? Riktigt störande, kan knappt spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 16 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 Kan du skriva ner dina specs? Alltså dina datordelar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 17 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 Nej, det är ingen bugg i spelet eftersom jag inte upplever detta. Jag tror att det är din CPU eller hårddisk som är orsaken till de upprepande intensitetsbomberna. Det enda du kan göra är att stänga av alla bakgrundsprogram, om du inte vill betala stora belopp för superhårdvara som klarar av dina aktiva bakgrundsprogram tillsammans med spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 Nej, det är ingen bugg i spelet eftersom jag inte upplever detta.Dock fungerar olika spel olika bra med olika hårdvara. När skyrim var nytt fick flera sådana här lagspikes och andra inte. Så det är flera faktorer som spelar in tror jag nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 17 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 Nej, det är ingen bugg i spelet eftersom jag inte upplever detta. Jag tror att det är din CPU eller hårddisk som är orsaken till de upprepande intensitetsbomberna. Det enda du kan göra är att stänga av alla bakgrundsprogram, om du inte vill betala stora belopp för superhårdvara som klarar av dina aktiva bakgrundsprogram tillsammans med spelet.Jag har försökt o stängt ner allting som går i bakgrunden, vet inte om det är de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 17 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 SKRIV DINA SPECS FÖR HELVETE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.