Hoppa till innehåll

Laggar Ibland, Oftast Inte.


Laserturken
 Dela

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Formatera om du inte gjort det på ett tag. Din dator är inget att hänga i granen iallafall.

Skulle gjort det om jag kunde. Har ingen formaterings skiva, och vet inte hur man gör det annars. Har två hårddiskar, Men jag använder bara en

Redigerat av Laserturken
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Se till att du väljer rätt språk och operativsystem. Har du ett operativsystem på svenska ska du välja INTERNATIONAL - (EN UK / OTHER).

 

http://www.geforce.com/drivers

Tack WASD och Vitdom, hjälper mig som vanligt ;)

 

Finns det något sätt att formatera om? Kan jag låna min kompis formaterings skiva, han har windows 7 eller är det helt olika saker?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Funka lär det göra. Men du får en massa varningar och popups om att windows inte är äkta några gånger i timman. Jag skulle dock hellre haft det så än ett windows som inte är ominstallerat på år. Se om du kan ta reda på din CD-kod först och sen använda den. Det ska gå att ta reda på på något sätt och sen kan du använda den om ni har samma edition (ultimate/premium och alla de där).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Funka lär det göra. Men du får en massa varningar och popups om att windows inte är äkta några gånger i timman. Jag skulle dock hellre haft det så än ett windows som inte är ominstallerat på år. Se om du kan ta reda på din CD-kod först och sen använda den. Det ska gå att ta reda på på något sätt och sen kan du använda den om ni har samma edition (ultimate/premium och alla de där).

CD kod? Hur kan jag ta reda på de? Jag fick bara datorn och inget annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...