Laserturken Skrivet 17 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 (redigerat) Formatera om du inte gjort det på ett tag. Din dator är inget att hänga i granen iallafall.Skulle gjort det om jag kunde. Har ingen formaterings skiva, och vet inte hur man gör det annars. Har två hårddiskar, Men jag använder bara en Redigerat 17 Maj 2012 av Laserturken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 Uppgradera driver åtminstone. Enligt min mening bör en dator med windows omformateras varje halvår för att inte bli alldeles för långsam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 17 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 Uppgradera driver åtminstone. Enligt min mening bör en dator med windows omformateras varje halvår för att inte bli alldeles för långsam.Hur kan jag göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 17 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 (redigerat) Se till att du väljer rätt språk och operativsystem. Har du ett operativsystem på svenska ska du välja INTERNATIONAL - (EN UK / OTHER). http://www.geforce.com/drivers Redigerat 17 Maj 2012 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 17 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 Se till att du väljer rätt språk och operativsystem. Har du ett operativsystem på svenska ska du välja INTERNATIONAL - (EN UK / OTHER). http://www.geforce.com/driversTack WASD och Vitdom, hjälper mig som vanligt ;) Finns det något sätt att formatera om? Kan jag låna min kompis formaterings skiva, han har windows 7 eller är det helt olika saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 Det kan hända att windows kommer tjafsa en massa om att kopian är falsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 17 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 Det kan hända att windows kommer tjafsa en massa om att kopian är falsk.Så det kan funka, om de inte gör kommer de bara errors? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 Funka lär det göra. Men du får en massa varningar och popups om att windows inte är äkta några gånger i timman. Jag skulle dock hellre haft det så än ett windows som inte är ominstallerat på år. Se om du kan ta reda på din CD-kod först och sen använda den. Det ska gå att ta reda på på något sätt och sen kan du använda den om ni har samma edition (ultimate/premium och alla de där). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 17 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 Funka lär det göra. Men du får en massa varningar och popups om att windows inte är äkta några gånger i timman. Jag skulle dock hellre haft det så än ett windows som inte är ominstallerat på år. Se om du kan ta reda på din CD-kod först och sen använda den. Det ska gå att ta reda på på något sätt och sen kan du använda den om ni har samma edition (ultimate/premium och alla de där).CD kod? Hur kan jag ta reda på de? Jag fick bara datorn och inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 Googlade fram http://pcsupport.about.com/od/productkeysa...opkeyfinder.htm Annars kan det sitta en lapp på datorn. Du måste fått med det vid köpet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 17 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 Googlade fram http://pcsupport.about.com/od/productkeysa...opkeyfinder.htm Annars kan det sitta en lapp på datorn. Du måste fått med det vid köpet.Har inte fått någon lapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 Klisterlapp är det snarare. Kolla noggrant under och runt chassit, borde vara påklistrat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.