Hoppa till innehåll

Final Battle: Wasd


SURF

WASD  

19 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Inte alls nödvändigtvis. Kan mycket väl vara så att folk röstat ner honom varenda gång på grund av Dave. Inte säkert, men det är möjligt.

Inte förrän nyligen fick vi reda på att Dave har ett arkiv med bilder på folk.

 

Jag har själv inte sett så mycket av det, men jag har inte så bra koll heller så ska inte säga något om deras relation. Frågan är dock hur du kan vara 110% säker på att Dave kommer spamma WASD med begäran om bilder och dylikt, och hur du isåfall kan vara säker på att WASD skulle ge vika?

Dave är paranoid av sig samt bevisligen tycker om att "hålla koll" på andra. Särskilt vad som sker här skulle vara intressant att bevaka då han har någonting personligt mot Oztown. WASD och Dave är kompisar med varandra, vet inte hur bra de känner varandra IRL men de har i alla fall träffats. Även jag är övertygad om att han skulle be om information från WASD, och jag tror också att WASD skulle ge honom det. Utöver att de är kompisar är han också väldigt foglig som person.

 

-

 

Han får aldrig mer ansöka till Oztown. Det är min starka åsikt i alla fall.

Personligen tycker jag att han eventuellt kan få ansöka igen någon gång i framtiden.
Hur ska du ha det? :P Redigerat av Whore
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 69
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

För att jag har hängt på forumet tillräckligt länge för att veta att Dave är ytterst skum och att fuska.se är har en stor del i hans lite udda sinne. Hans kärlek till vissa medlemmar inom Oztown är heller inte speciellt stor, om han skulle få tag i något egentligen ironiskt postat inlägg här skulle han med stor sannorlikhet försöka blåsa upp det med de f.d hårdkokta "katter" bakom sig.

Flera verkar dela din uppfattning, men jag kan inte utesluta att det kan röra sig om gruppsykologi, att folk börjar se snett på Dave därför att många andra gör det. Jag kan hålla med om att Dave är speciell, men det behöver inte betyda att det han gör är skadligt. Som sagt, hans bildsamling är inget som stör mig personligen så det borde väl vara en öppen fråga huruvida det är något värre än Dave37-tråden vi har här i Oztown.

 

Och angående att han skulle blåsa upp inlägg, om han gör sånt borde han säkerligen redan gjort det åtminstone någon gång. Har du någon länk från när han gör det?

 

Har egentligen inget emot WASD som person, han verkar relativt trevlig men det som stör mig är hans band med Dave som verkar starkare än vad någon annan medlem har. De har varandra som vänner på skype, msn etc. och verkar under åren ha blivit internet-bff. Därför kan jag med 110% säkerhet säga att det som WASD ser- kommer Dave se.
Om de är sådana polare som du beskriver kan jag mycket väl tänka mig att han exempelvis skulle berätta om Dave37-tråden och annat vi säger om Dave vilket jag som sagt inte tycker vore mer än rätt. Men om vi explicit ber WASD att inte sprida sådant som inte rör Dave, andra inlägg och bilder och sånt, tror du inte han skulle kunna respektera det då? Även om de är kompisar är som du sade WASD en trevlig person som kanske inte alls vill orsaka problem för oss även om Dave skulle be om det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om de är sådana polare som du beskriver kan jag mycket väl tänka mig att han exempelvis skulle berätta om Dave37-tråden och annat vi säger om Dave vilket jag som sagt inte tycker vore mer än rätt. Men om vi explicit ber WASD att inte sprida sådant som inte rör Dave, andra inlägg och bilder och sånt, tror du inte han skulle kunna respektera det då? Även om de är kompisar är som du sade WASD en trevlig person som kanske inte alls vill orsaka problem för oss även om Dave skulle be om det.

Eh. Det har jag faktiskt problem med att föreställa mig, att han inte skulle säga nåt. Lösningen skulle väl i så fall att alla som är oroliga tar bort sina bilder, men det skulle säkerligen hindra någon från att posta där i framtiden också.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eh. Det har jag faktiskt problem med att föreställa mig, att han inte skulle säga nåt. Lösningen skulle väl i så fall att alla som är oroliga tar bort sina bilder, men det skulle säkerligen hindra någon från att posta där i framtiden också.

Är det någon som har någon fakta på att WASD har sprungit Daves ärenden tidigare?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HAhahaah vackert!

 

Ja ja. Jag tänkte inte att "Han får aldrig mer ansöka till Oztown" faktiskt betydde att han aldrig mer får ansöka, utan bara var ett annat sätt att formulera "nej" på :P Jag tycker han kan få ansöka igen, men jag hoppas att vi aldrig släpper in honom.

 

 

 

Och angående att han skulle blåsa upp inlägg, om han gör sånt borde han säkerligen redan gjort det åtminstone någon gång. Har du någon länk från när han gör det?

 

Trådarna är borttagna, men vi vet att de tidigare antingen hade hackat någons användare, eller så var det någon av oss som läckte till dom vad som skrevs här. I någon av trådarna som uppkom i samband med intrånget (som inte egentligen går att bevisa var Dave/WASD/MacGyver, även om alla vet det) så ryckte det ett citat från mig helt ur sitt sammanhang och fick det att låta som jag inte vill något hellre än att bli moderator.

 

Vi vet att de inte på något sätt är bortom dom att rycka citat ur sitt sammanhang och göra det till något det inte är.

 

Om de är sådana polare som du beskriver kan jag mycket väl tänka mig att han exempelvis skulle berätta om Dave37-tråden och annat vi säger om Dave vilket jag som sagt inte tycker vore mer än rätt. Men om vi explicit ber WASD att inte sprida sådant som inte rör Dave, andra inlägg och bilder och sånt, tror du inte han skulle kunna respektera det då? Även om de är kompisar är som du sade WASD en trevlig person som kanske inte alls vill orsaka problem för oss även om Dave skulle be om det.

Du får ursäkta mig, men det här låter lite naivt. "Om vi ber snällt så...". Det är väl möjligt att WASD faktiskt inte skulle skicka alla våra bilder och inlägg till Dave, men jag tror ingen vill chansa. Personligen vill jag ha så lite med någon av dom att göra som möjligt.

 

Edit: Och tydligen tycker Dave att jag er elak hest. Se Dave37-tråden.

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker heller inte riktigt man ska utesluta att han har varit bannad ett längre tag som misstänkt av en av "hackarna" som tog ned fuska för ett tag sedan. Även fast både han, Dave och hela Kattgruppen säger att de är oskyldiga så vet man att både WASD och Dave har bra kunskap inom datorer, inte har speciellt mycket till liv och att någon av de har tagit ned hemsidor förr (ifrån länken admin länkade i samband med attackerna)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Trådarna är borttagna, men vi vet att de tidigare antingen hade hackat någons användare, eller så var det någon av oss som läckte till dom vad som skrevs här. I någon av trådarna som uppkom i samband med intrånget (som inte egentligen går att bevisa var Dave/WASD/MacGyver, även om alla vet det) så ryckte det ett citat från mig helt ur sitt sammanhang och fick det att låta som jag inte vill något hellre än att bli moderator.

 

Vi vet att de inte på något sätt är bortom dom att rycka citat ur sitt sammanhang och göra det till något det inte är.

"Som inte egentligen går att bevisa var Dave/WASD/MacGyver, även om alla vet det", jag hoppas du förstår att det här kan låta lite tveksamt :P Hur "vet alla det"?

 

Du får ursäkta mig, men det här låter lite naivt. "Om vi ber snällt så...". Det är väl möjligt att WASD faktiskt inte skulle skicka alla våra bilder och inlägg till Dave, men jag tror ingen vill chansa. Personligen vill jag ha så lite med någon av dom att göra som möjligt.

Naivt eh? Jag menar inte att jag tror att alla är goda innerst inne och bara vill hjälpa varandra. Min poäng var att möjligheten finns att WASD inte är en douche och att om vi gör det tydligt för honom att vi inte vill att han sprider gruppens information till Dave kanske han skulle respektera det. Men som det är nu tycks ni bara utgå ifrån att han skulle göra det utan att ge honom en chans. Om det nu finns bevis som skulle tyda på att han verkligen skulle göra det är det en annan sak, men hittils verkar bevisen ligga i att han är kompis med Dave vilket inte känns tillräckligt.

 

Tycker heller inte riktigt man ska utesluta att han har varit bannad ett längre tag som misstänkt av en av "hackarna" som tog ned fuska för ett tag sedan. Även fast både han, Dave och hela Kattgruppen säger att de är oskyldiga så vet man att både WASD och Dave har bra kunskap inom datorer, inte har speciellt mycket till liv och att någon av de har tagit ned hemsidor förr (ifrån länken admin länkade i samband med attackerna)
Så, det verkar troligt att de gjorde det, men inga tydliga bevis fanns?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lol, har du inget konkret att säga så kom inte med ngt random. :P

Han är inte välkommen som det verkar, no need to piss on the dead.

Vadå random?

 

Var ett jävla gnat om han ska in eller inte, han är helt enkelt en oönskad person så nu jävlar räcker det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...