Escain Skrivet 12 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2012 En hälsning till purjo och Lynott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 12 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2012 Ser jag ens ut som en kille som är rädd ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2012 Ser jag ens ut som en kille som är rädd ?Det får jag se på Metaltown... :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 13 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2012 Det får jag se på Metaltown... :ph34r:Då tror jag mer att jag ser ut som en kille som är full och gillar musik ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2012 Då tror jag mer att jag ser ut som en kille som är full och gillar musik !Inte om jag kommer med mitt ninjasvärd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 13 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2012 Inte om jag kommer med mitt ninjasvärd...Your ninjasvärd is nothing against my fyllevrål ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2012 Your ninjasvärd is nothing against my fyllevrål !Du gnällde ju över att jag kompisboxades. :D Wuss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.