Whore Skrivet 23 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2012 Jag vet faktiskt inte vad syndikalism innebär.. Om jag förstått det rätt så är det arbetare genom fackföreningar som kontrollerar landet med väldigt lite statlig inblandning. Ja, varför inte? Jag är för solidaritet och gemenskap men misstänksam mot staten, tycker makten ska ligga hos folket och inte hos en handfull människor. Men jag är inte speciellt politiskt insatt, så jag kan inte riktigt säga om jag tycker den är bäst. Jag var dock hardcore liberal för ett par år sedan. Är också fortfarande antar jag, beroende på hur man vill definiera det. Jag förstår också att om bara en vilja styr går det fortare, men jag valde "Strongly disagree" på den eftersom jag inte är ett större fan av diktatur. Jag tycker de formulerade frågan dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 Du är ju helt galen människa. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 26 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 Tur att någon lyckas matcha den nivån av galenskap då. :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 Hrm, om du säger det så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 Vilken är din favoritsmiley på fuska.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 26 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 Hrm, om du säger det så.Det är en väldigt attraktiv egenskap. B) Vilken är din favoritsmiley på fuska.se?:sorcerer: Den kommer till användning alldeles för sällan dock. Gillar annars :gitarr: och ;| Är det någon smiley som bör bakbindas, arkebuseras och ruttna djupt under jord är det: :_ Den används alldeles för ofta av arroganta skitungar för att avsluta sina bristfälliga argument och försöka dumförklara motståndaren. Blä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 (redigerat) ;| gillar jag också! Den är nice. Edit: Håller med om facepalm-smileyn. Redigerat 26 Maj 2012 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 Det är en väldigt attraktiv egenskap. B)Kan väl inte säga emot egentligen... Men du. Kommer du Whore?Våfflor med grädde och sylt.Grädde och syyylt~Grädde och sylt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 26 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 ;| gillar jag också! Den är nice. Edit: Håller med om facepalm-smileyn.Visst är den? ;| Så användbar! Kan väl inte säga emot egentligen... Men du. Kommer du Whore?Yes ;| Eller, jaha.. Jo, jag kommer, snart så. :) Våfflor med grädde och sylt.Grädde och syyylt~Grädde och sylt.Jävla siren's call.. kan.. inte motst.. FUCK! JAG VILL HA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 Yes ;| Eller, jaha.. Jo, jag kommer, snart så. :)You better! ;|Jävla siren's call.. kan.. inte motst.. FUCK! JAG VILL HA!Tänkte speciellt på dig när jag åt just den där våfflan. :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 26 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 Tänkte speciellt på dig när jag åt just den där våfflan. :wub::wub: Vad hände med hallonen.. ? :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2012 :wub: Vad hände med hallonen.. ? :]Nej, jag behövde få slut på den lilla burken blåbärssylt jag hade kvar sen förra omgången våfflor. Mmm, det smakade gott~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.