Hoppa till innehåll

En Idé!


Lynott
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag ser att alla verkar vara rätt eniga om att denna person fuskar och har redan lagt på rejäla växlar för att straffa honom. Jag måste dock återigen vara besvärlig och yrka på att man får fram konklusiva bevis för anklagelsen innan man dömer honom. Mitt förslag är som följer:

 

Man borde göra det här vetenskapligt. Lägga ut typ 10 bilder från internet och 10 som screenshots och läsa av hans rätt-gissningsfrekvens. Om han har signifikant mer rätt på internetbilderna än screenshotbilderna kan man nog dra slutsatsen att han fuskar :)

 

Risken finns annars att man betraktar det partiskt, för han KAN ju bara haft tur på sista tiden och kunnat filmerna. Jag vill tillägga att jag nog själv baserat på det som nu finns att gå på också tror att han bildsöker, men vill helst vara säker. Sen är det väl bara roligt att genomföra vetenskapliga exeperiment också? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Saken är den att hans gissningar alltid varit så otroligt oinformerade och katastrofalt fel. Det är som att han siktar mot marken och missar.

 

HÄR

HÄR

HÄR

HÄR

Samma som ovan, fast ännu konstigare gissning.

 

Och helt plötsligt träffar han alla rätt med en gång? Eller hur. Att han fuskar är det inget snack om.

Redigerat av Whore
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...