360Xbox Skrivet 1 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 Den 4:e Juni kl 18:30 så börjar E3 2012. Microsoft, EA, Ubisoft, Sony och Nintendo kommer hålla presskonferenser. Microsoft 4:e 18:30 - 20:00 EA 4:e 22:00 - 23:00 Ubisoft 5:e 00:00 - 01:00 Sony 5:e 03:00 - 04:30 Nintendo 5:e 18:00 - 19:00 Man kommer kunna livestreama E3 på olika sidor: G4TV Gametrailers Gamespot Hoppas ni på några speciella utannonseringar, gameplays eller liknande? Jag hoppas att Microsoft inte bara kommer visa Kinect saker som dom gjorde förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2012 Microsoft var då en besvikelse. Jävla Kinect skit. Dock så såg Tomb Raider, Gears of War och Black Ops 2 ganska bra ut. Blev mest imponerad av Tomb Raider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 4 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2012 Jag ska se Nintendos imorrn. klockan 18:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 4 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2012 Hoppas på att Nintendo fick sin wii u dos överstökad idag och att de fokuserar på spel imorgon. Tomb Raider Trailen såg riktigt awesome ut, men annars har man inte sett något intressant än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 4 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2012 Halo 4 :wub: Så vackert :) Fan vad kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2012 (redigerat) Var kul att Gears of War trailern använde sig av A Perfect Circles låt Counting Bodies Like Sheep to the Rhythm of the War Drums. :D Annars så väntar jag på Sonys och Nintendos konferenser. Redigerat 4 Juni 2012 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 4 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2012 (redigerat) Kan vara av intresse för Nintendo fans: Redigerat 4 Juni 2012 av Demopan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2012 (redigerat) Riktigt tråkigt att EA bara visade sportspel, Sims och generiska shooterspel. Crysis 3 såg då en aning intressant ut, annars inget speciellt. EDIT: Dead Space 3 såg också häftigt ut. Redigerat 4 Juni 2012 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 4 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2012 Väntar på Sony's start. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2012 Blah, jag orkar fan inte med hela sonys konferans, har inte sett något intressant so far. Godnatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2012 (redigerat) Ubisoft har varit den bästa hittills. Far Cry 3 och Assassin's Creed 3 såg bra ut. Gillade Far Cry 3 trailern. ;| Redigerat 5 Juni 2012 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2012 Gjorde en bättre sammanfattning vad jag tyckte om Ubisoft. Ubisoft + Rayman Legends - Ser bra och glatt ut. + Assassin's Creed 3 - Såg väldigt bra ut, jag gillade när han hängde snubben i trädet. + Far Cry 3 - Bröst och färgglatt. ~ ZOMBIU - Trailern var häftigt, dålig musik, undrar hur det kommer bli på Wii-U. ~ The Avengers - Inget info. - Splinter Cell: Blacklist - Inget stealth, bara "mark and execute" / spelet spelar det åt en, mellanöstern. - Irriterande tjej som snackade, Tobuscus var väl ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.