Distinction Skrivet 8 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2012 (redigerat) Saken med denna tråd är att yttra sig om de samlarobjekt (Spelboxar m.m.) ni har. Jag får välan ta och börja: Det enda samlar objekt jag har är, en Halo: Reach Limited Edition Box /m spel. Redigerat 8 Juni 2012 av QuinnoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 8 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2012 har mafia 2 limited edition och typ någon coca-cola kalender i järn som är limited edition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2012 Måste det vara spelrelaterat ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 16 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2012 Måste det vara spelrelaterat ?tror inte det, det står ju bara samlarobjekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 16 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2012 (redigerat) Samlar på anime-serier, j-rock/pop-skivor. Blir mer samlarfigurer i framtiden också, när man har stadigt jobb. Redigerat 16 Juni 2012 av Njugen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2012 Okej då, jag har en del samlarobjekt som jag samlat under åren. Samlade på en serie som hette "monster". Nya numret kom varje månad om jag minns rätt, då fick man ett antal fakta-liknande blad och cirka 10st kort, även där var det fakta om något. Det fanns en del kategorier, ex, dinosaurier, djur, kryp, myter (ex: loch ness-odjuret) till och med fantasivarelser (ex: Sleipner). Det var mycket intressant och har 6 tjocka pärmar hemma. Undrar än idag vad som hände med "monster", jag slutade bara att få och min prenumeration slutade bara sådär. Någon som vet vad som hände? Utöver detta så samlar jag på pc-gamer, filmer och burkar av energidrickor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2012 Har en massa pokemon-kort jag "samlar" på. Inte direkt att jag aktivt försöker skaffa fler kort, men jag absorberade de flesta kort från klasskompisar som inte längre ville ha dem i typ högstadiet och jag har sparat på dem sen dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2012 Samlade på Knasen tidningar för många år sen, hade ungefär varenda nummer från 1980 till 2003, hoppas det blir värt nåt någon dag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 30 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2012 Okej då, jag har en del samlarobjekt som jag samlat under åren. Samlade på en serie som hette "monster". Nya numret kom varje månad om jag minns rätt, då fick man ett antal fakta-liknande blad och cirka 10st kort, även där var det fakta om något. Det fanns en del kategorier, ex, dinosaurier, djur, kryp, myter (ex: loch ness-odjuret) till och med fantasivarelser (ex: Sleipner). Det var mycket intressant och har 6 tjocka pärmar hemma. Undrar än idag vad som hände med "monster", jag slutade bara att få och min prenumeration slutade bara sådär. Någon som vet vad som hände? Utöver detta så samlar jag på pc-gamer, filmer och burkar av energidrickor.Intressant att du tar upp det, prenumererade också på samma sak. Tror pärmarna ligger nere i källaren nu dock, men det var alltid kul när man fick hem X antal "sidor" i månaden (eller vad det nu var) och man sorterade in det i pärmarna och studerade närmare. Minns bara bitvis, men som du nämnde så var ju en kategori fantasi-monster, sen var det väl någon med giftiga djur som ormar/spindlar, någon med djur i havet (hajar etc.) sen djur som bara såg roliga ut t.ex. För att svara mer on topic så samlar jag på musik. CD-skivor och Vinyl, har runt 400 CD-skivor och strax över 15 vinyler (några är singlar, köpte skivspelare rätt nyligen) och även en hel del musik DVD's och BluRays.Har även en hel drös med Sweden Rock-tidningar, prenumererat på tidningen i 3-4 år nu eller så, blivit en del nummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 3 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2012 Samlade på Knasen tidningar för många år sen, hade ungefär varenda nummer från 1980 till 2003, hoppas det blir värt nåt någon dag :)Har också en hel del av dem! En av de roligaste serietidningarna tycker jag :). Dock verkligen inte från samma årtal, minst 1999 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 7 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2012 Okej då, jag har en del samlarobjekt som jag samlat under åren. Samlade på en serie som hette "monster". Nya numret kom varje månad om jag minns rätt, då fick man ett antal fakta-liknande blad och cirka 10st kort, även där var det fakta om något. Det fanns en del kategorier, ex, dinosaurier, djur, kryp, myter (ex: loch ness-odjuret) till och med fantasivarelser (ex: Sleipner). Det var mycket intressant och har 6 tjocka pärmar hemma. Undrar än idag vad som hände med "monster", jag slutade bara att få och min prenumeration slutade bara sådär. Någon som vet vad som hände? Utöver detta så samlar jag på pc-gamer, filmer och burkar av energidrickor.Samlade på det med : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2012 Har en massa pokemon-kort jag "samlar" på. Inte direkt att jag aktivt försöker skaffa fler kort, men jag absorberade de flesta kort från klasskompisar som inte längre ville ha dem i typ högstadiet och jag har sparat på dem sen dess.Det här får väl beskriva mitt "samlande".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.