prestige Skrivet 9 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2012 Ae tjejen och jag tänkte mysa lite med film ikväll så kan ni ge några bra filmtips :D Allt bra förutom "action" ni vet tjejer..... Gärna snabba svar tack ! // Prestige :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2012 Kolla på en skräckis så att hon vill bli "skyddad" av dig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prestige Skrivet 9 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2012 Kolla på en skräckis så att hon vill bli "skyddad" av dig ;)haha ja jo men namn på film tack ;).... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2012 The Decent Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juph Skrivet 9 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2012 Monsters Inc, fett bra skräckfilm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prestige Skrivet 9 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2012 Gärna en bra roligt Komedi nu istället :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2012 Farsan eller How do you know (beroende på om du vill ha mer romantik eller inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 9 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2012 Alla 3 harold and kumar filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2012 Gärna en bra roligt Komedi nu istället :)50 first dates, lovar att det inte kan slå fel så länge hon inte sett den massor förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 9 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2012 Gärna en bra roligt Komedi nu istället :)Salò, eller Sodoms 120 dagar är både tårdrypande romantisk och hejdlöst rolig, din dejt kan inte gå fel med den filmen. Jag och tjejen jag såg den med delade vår första kyss efter filmen, då vi båda var så upprivna av både sorgen och glädjen som man oundvikligt känner efter att ha tittat på denna underbara mysfilm. :) Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prestige Skrivet 9 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2012 Salò, eller Sodoms 120 dagar är både tårdrypande romantisk och hejdlöst rolig, din dejt kan inte gå fel med den filmen. Jag och tjejen jag såg den med delade vår första kyss efter filmen, då vi båda var så upprivna av både sorgen och glädjen som man oundvikligt känner efter att ha tittat på denna underbara mysfilm. :) Lycka till!Perfekt! tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 9 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2012 Perfekt! tack!Ingen orsak, hoppas det går bra med tjejen! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.