Lampa Skrivet 14 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 Hej alla forum läsare! Jag tänkte fråga om ni kunde länka lite olika RSbot länkar så att jag kan ladda ner den och bota någon dag då jag spelar andra spel så att den botar själv medan jag spelar annat. :) Mvh: Lampa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 14 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 epicbot, sök lite innan du skriver en tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 14 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 Jag använde powerbot när jag spelade. powerbot.org Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 7 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2012 RSBOT RIGHT NOW UUUMAD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZxZHitmanZxZ Skrivet 7 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2012 http://lmgtfy.com/?q=powerbot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 11 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2012 Rsbot, Powerbot eller epicbot är nog dom som dom flesta kör med. Personligen tycker jag om powerbot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 11 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2012 (redigerat) Rsbot, Powerbot eller epicbot är nog dom som dom flesta kör med. Personligen tycker jag om powerbot.Rsbot är väll Powerbot?Dom bytte namn på sidan för att dom blev stämda av Jagex efter vad jag minnsOntopic: Epicbot eller PowerbotPowerbot enligt mig Redigerat 11 Juli 2012 av Warchief Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 11 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2012 Rsbot är väll Powerbot?Dom bytte namn på sidan för att dom blev stämda av Jagex efter vad jag minnsOntopic: Epicbot eller PowerbotPowerbot enligt migOkej det hade jag ingen aning om, Det är iaf dom jag har kört förut :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 2 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2012 rsbot eller epicbot är dom som jag använder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 9 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2012 Tycker epicbot är mycket sämre nu när man kör RSbot, Finns inte så många olika scripts till Epicbot som det finns till Rsbot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 10 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 Tycker epicbot är mycket sämre nu när man kör RSbot, Finns inte så många olika scripts till Epicbot som det finns till Rsbot.Nu blev det lite fel va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 10 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 Nu blev det lite fel va?Nej finns bra många fler scripts till Rsbot.. Och mer custom scripts, Såsom swamptoad picker och bots för cowhides, Scripts som gör quest och även Idungeon, Ja massvis med scripts. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg