5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 (redigerat) I.o.m. att vi har en dave37-tråd tycker jag också en Draghon-tråd passar fint. Grattis Draghon att du lyckades göra exakt vad WASD och Dave37 egentligen ville skulle hända, att få tråden låst... Istället borde du kanske sagt till alla att hålla käft om det och gå vidare istället för en kollektiv bestraffning? :( Öh, ja. Jag talar alltså om sommarspelet-tråden. Redigerat 14 Juni 2012 av 4FJSKFJSKGJES Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 14 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 Iiiihihihih, jag ska träffa henne imorgon :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 Iiiihihihih, jag ska träffa henne imorgon :DPics! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 14 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 Pics!Naked pics! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 14 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 Naked pics!Kan väl ordnas ! På mig iallafall, jag vet att ni vill ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 ;| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 14 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 Iiiihihihih, jag ska träffa henne imorgon :DBe afraid. Be very afraid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 14 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 Be afraid. Be very afraid.I'll be drunk. Be very drunk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 Vi får se vad morgondagen har att erbjuda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2012 Alltså, om trådens syfte var att vara som en parallell till Davetråden så måste jag säga att jag känner mig förolämpad. Vad fan var ditt problem liksom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 17 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2012 Alltså, om trådens syfte var att vara som en parallell till Davetråden så måste jag säga att jag känner mig förolämpad. Vad fan var ditt problem liksom.Jag var ju besviken på att du låste min tråd. :( Sen tänkte jag inte som du tänkte. Jag tänkte att eftersom det finns en tråd om en medlem, då borde det gå att ha en tråd om en annan medlem också. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 Jag var ju besviken på att du låste min tråd. :( Sen tänkte jag inte som du tänkte. Jag tänkte att eftersom det finns en tråd om en medlem, då borde det gå att ha en tråd om en annan medlem också. :DMen du betedde dig som ett jävla mähä ju. "Oskrivna regler", bajs på dig alltså. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg