5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2012 http://www.fuska.se/forum/index.php?act=Us...ODE=dname_start Länkar dit man byter namn för att Draghon inte kan. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2012 http://www.fuska.se/forum/index.php?act=Us...ODE=dname_startLänkar dit man byter namn för att Draghon inte kan. :DFungerar inte. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 8 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2012 NU ÄR JAG REDIGT FÖRBANNAD! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2012 Snart åker jag bort från Göteborg. Är jävligt stressad, det är inget kul att känna såhär. Det är skönt att åka hem, men ändå stressar jag upp mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 Är det jobbigt/omöjligt att gräva fram gamla trådar ifrån tidigare Oztown? Har för mig att vi jobbade på Ozworld ett tag då vi skulle bygga en stad skapad utav oss, den hade bla. Dave37's konspirationsläger osv. väldigt fin tråd som tyvärr aldrig avslutades :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 Alltså, jag flyttade en massa jävla trådar till förra Oztown, som GUGGO GLÖMDE FÖRLÄNGA EFTERSOM HAN INTE FICK NÅGOT JÄVLA PM OM ATT GRUPPEN HÖLL PÅ ATT GÅ UT!!! Och då raderades en massa trådar för evigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 SNART SKA JAG SKRIVA MIN TENTA OCH JAG HAR VARIT UPPE HELA JÄVLA NATTEN! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 11 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 Alltså, jag flyttade en massa jävla trådar till förra Oztown, som GUGGO GLÖMDE FÖRLÄNGA EFTERSOM HAN INTE FICK NÅGOT JÄVLA PM OM ATT GRUPPEN HÖLL PÅ ATT GÅ UT!!! Och då raderades en massa trådar för evigt.Är väldigt konstigt att man inte ser att man fått PM om det gäller gruppforumet. Det är som alla andra meddelanden men icke, dock brukar det för mig komma upp "min assistent" helt utan anledning då jag fått ett meddelande som inte syns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 Whoppidoda! Min tenta gick ju sådääär, men det är för att det kom konstiga frågor! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 November 2012 Rapport Dela Skrivet 19 November 2012 Random konversation tidigare idag... Jag: Är det bara jag, eller gillar du att gå naken om baken ibland? Killen: Alltså, om min stol inte hade haft läder... Din jävla mupp. <3 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 December 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2013 Nämen tjopssan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg