MentalogisT Skrivet 17 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2012 (redigerat) Helt sjukt. Detta är nog första gången jag faktiskt sett bra amerkansk TV (TV - inte filmer). Kunde inte sluta garva ett tag men nu har stormen lagt sig. Detta är alltså Triumph, en hund som är allmänt störd mot allt och alla. Kolla på klippen. Jag har nästan alltid svårt att skratta åt saker, men vissa rätta saker kan få mig att explodera. Redigerat 17 Juni 2012 av Derf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 18 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 Är den första filmen på riktigt? Hahah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 Du har rätt låg standard Derf måste jag säga. Märks att de är din humor dock. Själcv drog jag lite på munnen i andra klippet men annars var det inte särskilt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 18 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 "Nothing gets past you, especially carbohydrates" :lol: :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 18 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 Men allvarligt talat, den första filmen, är negrerna seriös eller är det skådespel? ;: ;: ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 18 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 Det är antagligen något seriöst tror jag. Just det hotdog ståndet är känt för själva aggrevisiteten, det är en tradition att arbetarna skriker på kunderna och att kunderna skriker tillbaka :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.