matteus100 Skrivet 19 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2012 hej vem är din favorit skylander min är lighting rod´terafifn och camo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juph Skrivet 20 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2012 Vad är Skylander?:huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CaptainRF Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Vad är Skylander?:huh:Men snälla.. Googla svaret själv nästa gång, så svårt är det inte. Länk OnTMin lillebror fick det igår så jag vet inte en :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Spyro och trigger happy (eller vad han nu heter) Vad är Skylander?:huh:Skylanders är ett nytt spel, man får med en leksak och sen sätter man den på en portal som man också får med, och sen kommer leksaken upp i spelet! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Sunburn. Namnet kanske är lite lame men den ser ju förjävla cool ut, och vilket attackcombo sen! Inget man vill möta i en mörk gränd om du frågar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2012 Sunburn är lätt coolast :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xkes0d Skrivet 10 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2013 Cynder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 10 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2013 Pikatchu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.