Smile12345 Skrivet 19 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2012 Hej! Jag har tänkt jailbreaka, men en kille sa till mig att om man jailbreakar kan man inte uppdatera sin iOS-version och att man kan ha alla appar från AppStore gratis mm. Jag undrar om följande saker är sant: -Att man inte kan uppdatera sin iOS-version om man jailbreakar. -Att man kan ha alla appar på AppStore gratis om man jailbreakar. -Att man kan fuska t ex poäng i spel om man jailbreakar. Ni är väldigt schysta om ni svarar! :iluvff: Hjälp mig! :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 19 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2012 (redigerat) Jailbreak är ett måste för iOS. EDIT: Man kan uppdatera sin iOS-version om man har jailbreakat. Bara skitsnack. Ja, man kan ladda ner alla appar från appstore finns ett program som heter Installous, det installerar man via Cydia. Ja, man kan fuska i vissa spel med sin poäng och även köpa saker. Finns Crack för de på Cydia. Redigerat 19 Juni 2012 av Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smile12345 Skrivet 19 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2012 Jailbreak är ett måste för iOS. EDIT: Man kan uppdatera sin iOS-version om man har jailbreakat. Bara skitsnack. Ja, man kan ladda ner alla appar från appstore finns ett program som heter Installous, det installerar man via Cydia. Ja, man kan fuska i vissa spel med sin poäng och även köpa saker. Finns Crack för de på Cydia.Tusen tack! Men jag hoppas att du är säker. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CaptainRF Skrivet 19 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2012 Ja, man kan ladda ner alla appar från appstore finns ett program som heter Installous, det installerar man via Cydia.Man kan ladda ner dom flesta appar från AppStore. Vissa går inte att lägga till och vissa finns inte i installous, vill jag tillägga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grapen Skrivet 20 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2012 Sitter oxå och funderar på om jag ska göra det nu när det har kommit unthreaded till 5.1.1. Men vad jag har läst så kan mobilen bli seg, är detta sant (frågar dem som har jailbreak) Och om man Jailbreakar förlorar man väll garantier etc. (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CaptainRF Skrivet 22 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2012 (redigerat) Sitter oxå och funderar på om jag ska göra det nu när det har kommit unthreaded till 5.1.1.Men vad jag har läst så kan mobilen bli seg, är detta sant (frågar dem som har jailbreak) Och om man Jailbreakar förlorar man väll garantier etc. (?)Jag hade en jailbreakad enhet för ett kort tag sen Innan jag fick tag på IOS 6 BETAN. Jag tyckte att det funkade helt ok. Det Kunde sega sig lite då men inget jag störde mig på. Garantin försvinner trot jag men det är bara att återställa den om du inte vill ha jailbreaket. Redigerat 22 Juni 2012 av CaptainRF Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juph Skrivet 23 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2012 Det är värt att Jailbreak! Jag har gjort det och är helnöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smile12345 Skrivet 24 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2012 Jag hade en jailbreakad enhet för ett kort tag sen Innan jag fick tag på IOS 6 BETAN. Jag tyckte att det funkade helt ok. Det Kunde sega sig lite då men inget jag störde mig på. Garantin försvinner trot jag men det är bara att återställa den om du inte vill ha jailbreaket.När du säger återställa, menar du att säkerhetskopiera och sen återställa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CaptainRF Skrivet 24 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2012 När du säger återställa, menar du att säkerhetskopiera och sen återställa?Helst så ska man återställa innan man jailbreakar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 4 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2012 Inte värt att ha en appleprodukt om man inte jailbreakar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 10 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2012 Inte värt att ha en appleprodukt om man inte jailbreakar den.Indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 30 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2012 1. Ja, du kan uppdatera om du har jailbreakat, men jailbreaket försvinner. 2. Ja, du kan få i stort sätt alla apps gratis. Kanske inte de allra nyaste men de borde komma upp på install0us snabbt. 3. iApCracker, nästan alla apps som du kan köpa "in-app purchases". Finns andra tweaks som du kan fuska på andra sätt med. Jailbreak är värt. Men lär dig hur och vad du kan göra med det så blir det mycket roligare och bättre! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.