Laserturken Skrivet 24 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2012 (redigerat) Tjena, några minns kanske att för ett par år sedan skapade jag en helt vanlig minecraft server, med whitelist. Servern hade bara 4 slots, p.g.a de gamla server versionerna buggade lite. Servern kom långt men tyvärr så var det någon griefade allting. Nu har jag skapat en rpg server. Du köper vapen, dödar mobs för pengar, skaffar bättre vapen och pvpar. Pvp finns i nether. Factions är också installerade i servern. Framför byn finns jungeln, höger om byn finns öken och bakom finns skog. Mer saker kommer, server är rätt så ny, den startades igår. IP: 83.248.198.218 Shoppen är lite obalanserade, de började billigt, så skynda in i server, ja gör det dyrare o dyrare tills priserna blir okej. Redigerat 24 Juni 2012 av Laserturken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 24 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2012 Mycket bra server, fick en VIP-visning och beta-testade den igår. Den är ny, men lovande, behövs folk som kan vara med och komma med idéer och föra den ännu bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 24 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2012 Tackar dave, Demopan kom nyss in och har stannat än så länge :) Din idé kommer komma, med plots så folk kan ha egna hus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2012 Jag kommer in lite senare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 24 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2012 Några bilder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 25 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2012 Hostar du själv eller hyr du? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 25 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2012 Jag hostar själv. Jag har också lagt till mcmmo, och undrar ni varför Akox och mega är op är för att dom hjälper mig o bygga lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg