Hoppa till innehåll

Irritationstråden


Escain

Rekommendera inlägg

  • Svar 280
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Att jag vill göra så himla mycket grejer både inom studentlivet och livet i övrigt men nästan inte hinner med någonting!! Livet är fört kort!!! fnerforfeiofherif!!

Om man dedikerar ett helt år till något så inser man snabbt att ett år är ganska lång tid ;-)

Om man inte pluggar vill säga... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man dedikerar ett helt år till något så inser man snabbt att ett år är ganska lång tid ;-)

Om man inte pluggar vill säga... :P

Jag ska dedikera 9 månader om året i 5 ½ år åt något! Men det finns ju så mycket annat också!

 

Just håller jag på med:

 

Läkarutbildning

Styrketräning

klättring

Debattklubb

Läkarstudentsocialiteter

Gamla grundskole- och gymnasiekompissocialiteter

Familjen

Läsa skönlitterärt

 

Med tillhörande fester. XD

 

Jävligt kul är det men det är irriterande att behöva skära bort kompisar och tacka nej till att göra massa grejer. Har funderat på att det skulle vara mysigt att skaffa flickvän men när fan skulle jag ha tid till det. :P

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min lärare vill att jag lämnar ett förslag som man ska införa i Kiruna, och sedan skriva en text om varför jag vill ha det, och hur det ska genomföras.

Problemet är att JAG HAR INGET JÄVLA FÖRSLAG, OCH ALLA FÖRSLAG JAG KOMMER PÅ ÄR VÄRDELÖSA!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det nya rankade systemet i lol driver mig galen!

Man måste vinna 75% av matcherna för att klättra.

Hade varit relativt legit om man spelade som ett lag, men när man spelar med främlingar som kan disconnecta pga. lokala problem eller dylikt är det fan inte legit!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
×
  • Skapa ny...