Northwest Skrivet 14 September 2012 Rapport Dela Skrivet 14 September 2012 Error att rippa till mp3 testat på 2 olika datorer. Downloadhelper laddar ner 0 bytes men verkar fungera på andra sidor. <_< Men inga meddelanden än... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 September 2012 Rapport Dela Skrivet 14 September 2012 Error att rippa till mp3 testat på 2 olika datorer. Downloadhelper laddar ner 0 bytes men verkar fungera på andra sidor. <_< Men inga meddelanden än...Nä jag har börjat få problemen att jag inte får ladda ner från youtube, och då har jag testat två olika hemsidor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 14 September 2012 Rapport Dela Skrivet 14 September 2012 Får du upp ett meddelande från firefox att du inte får ladda ner? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 September 2012 Rapport Dela Skrivet 14 September 2012 Får du upp ett meddelande från firefox att du inte får ladda ner? :oNej, jag får ett meddelande från hemsidan :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 14 September 2012 Rapport Dela Skrivet 14 September 2012 Vilka då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 September 2012 Rapport Dela Skrivet 14 September 2012 Vilka då?zamzar.com och fileconverter.cc Ontopic: Att man aldrig kan hitta ett bra svar på varför vi behöver salt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 September 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2012 Na+ är ju en viktig molekyl för att skicka vidare synapser i nervsystemet eller för att ta upp glukos från den spjälkade maten i tarmkanalen som exempel. http://sv.wikipedia.org/wiki/Natrium#Biologiska_roller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 15 September 2012 Rapport Dela Skrivet 15 September 2012 Na+ är ju en viktig molekyl för att skicka vidare synapser i nervsystemet eller för att ta upp glukos från den spjälkade maten i tarmkanalen som exempel. http://sv.wikipedia.org/wiki/Natrium#Biologiska_rollerTackar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 15 September 2012 Rapport Dela Skrivet 15 September 2012 Att alla ska bli så jävla fulla och tråkiga. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 15 September 2012 Rapport Dela Skrivet 15 September 2012 Att alla ska bli så jävla fulla och tråkiga. <_<Håller med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 15 September 2012 Rapport Dela Skrivet 15 September 2012 Att mina sambos för andra dagen irad drar iväg till festen utan att säga något. Igår sa jag att jag kanske skulle med, idag sa jag att jag skulle med, men båda dagarna när jag har kommit hem så har de vart borta. Så nu sitter jag här ensam hemma, utan att veta om det är okej att jag kommer på förfesten, utan att veta om jag har någon skjuts sen eftersom ingen av de svarar. Fan va trött jag blir. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 15 September 2012 Rapport Dela Skrivet 15 September 2012 Att allt man ser på facebook är massa "like this"-bilder och bilder där folk/djur plågas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg