Mumutio Skrivet 15 September 2012 Rapport Dela Skrivet 15 September 2012 Varför är alla Stockholmare jag träffar så otroligt självgoda och egocentrerade? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 15 September 2012 Rapport Dela Skrivet 15 September 2012 När man är uttråkad och man inte kommer på vad man ska göra och med vem man ska göra något med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 September 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2012 Varför är alla Stockholmare jag träffar så otroligt självgoda och egocentrerade?Det är ett väldigt vanligt genomgående tema känner jag likväl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 16 September 2012 Rapport Dela Skrivet 16 September 2012 Varför är alla Stockholmare jag träffar så otroligt självgoda och egocentrerade?Du rör dig i fel kretsar..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 16 September 2012 Rapport Dela Skrivet 16 September 2012 Du rör dig i fel kretsar..?What? Jag rör mig lite överallt och ibland dyker det upp Stockholmare. Generellt sett är stockholmarna hittils rejält mycket mer egocentrerade och narcisistiska än övriga människor i mina "kretsar". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 16 September 2012 Rapport Dela Skrivet 16 September 2012 (redigerat) Varför är alla Stockholmare jag träffar så otroligt självgoda och egocentrerade? Det är ett väldigt vanligt genomgående tema känner jag likväl.Ja, fy fan för alla som svärtar ner namnet för de osjälviska, anspråkslösa och ödmjuka stockholmare likt jag själv! Redigerat 16 September 2012 av Whore Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 September 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2012 Ja, fy fan för alla som svärtar ner namnet för de osjälviska, anspråkslösa och ödmjuka stockholmare likt jag själv!Ja, för alla stockholmare äro sannerligen exakt som du? Kära lilla du.Simma lugnt och håll huvudet kallt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 16 September 2012 Rapport Dela Skrivet 16 September 2012 Läste Mumutio's inlägg och tänkte på Whore direkt. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 September 2012 Rapport Dela Skrivet 16 September 2012 Efter 3 veckor på jobbet inser man att vi har en anställd som är dotter till satan och allt ont i världen, en riktig satmara. Ursäkta språket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 September 2012 Rapport Dela Skrivet 16 September 2012 Efter 3 veckor på jobbet inser man att vi har en anställd som är dotter till satan och allt ont i världen, en riktig satmara. Ursäkta språket.Usch fy satan. Hahaha, fattar du? Satan! XD Nä men vad är det med henne? Vad gör hon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 16 September 2012 Rapport Dela Skrivet 16 September 2012 What? Jag rör mig lite överallt och ibland dyker det upp Stockholmare. Generellt sett är stockholmarna hittils rejält mycket mer egocentrerade och narcisistiska än övriga människor i mina "kretsar".Då var det statistiskt säkerhetsställt: stockholmare äro egocentrerade och narcisistiska människor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 September 2012 Rapport Dela Skrivet 16 September 2012 Då var det statistiskt säkerhetsställt: stockholmare äro egocentrerade och narcisistiska människorDet sa han aldrig. Varför är alla Stockholmare jag träffar så otroligt självgoda och egocentrerade?Han skrev att alla stockholmare han TRÄFFAR är självgoda och egocenterade, inte att ALLA var det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg