Proccito Skrivet 17 November 2012 Rapport Dela Skrivet 17 November 2012 Grejen är bara att hon verkade inponerad och intresserad av mig när vi sist sågs. Så varför hon gör så här vet jag inte. Men hon verkar ha stort ego. Det märkte jag senast jag var med henne.Hon kanske vill försäkra sig att du inte är ett svin, så hon kommer må dåligt efteråt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 17 November 2012 Rapport Dela Skrivet 17 November 2012 (redigerat) Min kille undrar hur du tänker egentligen och skrattar åt hela inlägget. xDHaha, jaså. XD Det beror nog lite på vilken inställning man har till förhållanden. Om man söker något long-term så funkar det säkert jättebra att kolla på film och hålla tassarna borta tills vidare. Men om man bara träffat tjejen ifråga någon kort gång tidigare och inte är ute efter något seriöst, då skulle det väl kännas jättekonstigt att ligga bredvid varandra ensamma hemma i en soffa/säng och kolla på film, när man egentligen bara vill knulla. Eller det kanske är så man brukar göra? Säga att man ska kolla på film, men så blir det inte så mycket film av det? Jag menar, om man är 16 så är det ju mer naturligt att inte våga ta steget så att säga och bara ligga och mysa, men nu när sex inte är något läskigt längre och man inte är nervös för det på det sättet, så blir det ju annorlunda. :P Edit: Fan vilken player jag låter som, men så blir det väl när man är bränd... Redigerat 17 November 2012 av Mumutio Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 17 November 2012 Rapport Dela Skrivet 17 November 2012 Edit: Fan vilken player jag låter som, men så blir det väl när man är bränd... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 November 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2012 Haha, jaså. XD Det beror nog lite på vilken inställning man har till förhållanden. [...] Edit: Fan vilken player jag låter som, men så blir det väl när man är bränd...Mycket möjligt att det är så. Men han uppfattade det som att (när han var 15-16) att folk sa mer "ska vi strula" än "ska vi se på film (fast jag menar ska vi ha sex)". Hursomhelst, on topic. Går in på fuska för att skriva i denna tråden, kollar vad som hänt på sidan först, fastar i en tråd i 10 minuter, går tillbaka till det jag gjorde innan och kommer på varför jag skulle in på denna tråden igen. FITTA! Vad jag tänkte skriva för en kvart sen var att jag blir redigt irriterad över videos som har slides med en jävla massa text på som man då måste pausa om man ska ha en chans att hinna läsa allt, men när man läst innehållet så har man redan glömt vad föreläsaren snackade om så man måste backa videon lite för att repetera och komma in i fas igen men den jävla videon är över en timme lång så man backar alltid för mycket! HUFORHFUIEWHFEDIWDWASÄÖÖÖF! Jag får dampryck. Är även irriterad på sjukvården som inte fixar någon jävla tid för mig! HUR JÄVLA SVÅRT SKA DET VARA ERA MONGOLOIDER? Måste upp tidigt imorgon och ringa IGEN! Jag vet inte, jag kanske ska vara i förbannadtråden. [Missbrukar även merge-funktionen av inlägg] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 November 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2012 Vafan är jag fortfarande uppe för? Skit också. Fuck off. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 November 2012 Rapport Dela Skrivet 24 November 2012 Excitner, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 November 2012 Rapport Dela Skrivet 25 November 2012 Någon har tagit mat från mitt kylfack... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 December 2012 Rapport Dela Skrivet 1 December 2012 Detta blir nog en ensam helg igen. Jag är trött på att inte göra något, och jag vet ingen annan som gör något kul förutom att lana som jag lika gärna kan göra hemma. Jag kan ringa runt och fråga om man vill dra ihop ett gäng och chilla i en lägenhet eller nått, men jag är fruktansvärt dålig på att ta kommando och att snacka med människor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 December 2012 Rapport Dela Skrivet 2 December 2012 Detta blir nog en ensam helg igen.Jag är trött på att inte göra något, och jag vet ingen annan som gör något kul förutom att lana som jag lika gärna kan göra hemma.Jag kan ringa runt och fråga om man vill dra ihop ett gäng och chilla i en lägenhet eller nått, men jag är fruktansvärt dålig på att ta kommando och att snacka med människor.Vill du ut, festa och bli full? Se till att skaffa några polare som du kan hänga med utanför datorbåset. Att sitta vid datorn är ingen höjdare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 December 2012 Rapport Dela Skrivet 2 December 2012 Vill du ut, festa och bli full? Se till att skaffa några polare som du kan hänga med utanför datorbåset. Att sitta vid datorn är ingen höjdare.Jag är ingen festare av mig, och jag dricker inte. ;)Och jag brukar dra ut om det händer något, men det brukar det inte göra, så därför sitter jag med mitt lata arsle framför datorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 2 December 2012 Rapport Dela Skrivet 2 December 2012 Själv börjar jag bli ganska irriterad på att folk bara vill supa. Börjar bli enformigt att behöva dricka varje gång man vill ha kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 December 2012 Rapport Dela Skrivet 2 December 2012 Själv börjar jag bli ganska irriterad på att folk bara vill supa. Börjar bli enformigt att behöva dricka varje gång man vill ha kul.Jag håller med här. Känns som folk tycker att på helger måste man supa, annars är det en dålig helg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg