Guggo Skrivet 28 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2012 Jag hatar den där äckliga känslan av att ha sovit för lite. (3-5 timmar)Åtta timmars sömn är överskattat: http://www.time.com/time/health/article/0,...1812420,00.html Jag sover nog i snitt 6-7 timmar per natt, möjligtvis längre på helgerna och klarar mig bra på det. Dock är ju 3-5 timmar för lite i vilket fall. Jag hörde någonstans att det är bättre att bara sova lite, än att sova halvmycket. Dvs, det är bättre att sova två timmar än fyra timmar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 28 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2012 Hmm, nu såhär på sommarlovet så sover jag alltid runt 10-11 timmar... Men den här natten sov jag bara 3 timmar, men 6-7 timmar är också vad jag brukar sova när det är skola. Och jag har märkt att om man har sovit alldeles för länge (runt 12 timmar) då är man fan skittrött, mycket tröttare än vad man är om man har sovit för lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 28 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2012 Själv kan jag fan inte vakna på morgonen. Ställer klockan på 12 varje morgon, den ringer i en timma sen stänger den av sig automatiskt, idag vaknade jag 15 och var tvungen att tvinga upp mig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 28 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2012 Det är så jävla skönt att ligga och dra sig ett par timmar på morgonen. Dock suger det att sova 12h/natt och vakna runt 12-13 när halva dagen gått :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 28 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2012 Efter 7-8 timmars sömn mår jag som allra bäst, jag blir så jäkla seg i huvudet om jag sover längre än så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2012 På helgerna brukar jag inte ställa klockan (om jag inte skall göra något särskilt dvs). Men ganska ofta vaknar jag vid typ niotiden, tänker "Vafan, jag kan ju inte gå upp redan" och somnar om :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 (redigerat) Det är så jävla skönt att ligga och dra sig ett par timmar på morgonen.Jag tycker det är skitjobbigt, för jag vill gå upp och sätta mig vid datorn men jag är för lat för det och till slut så blir jag irriterad. :lol: Redigerat 29 Juni 2012 av Lifelover Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2012 Den avdomnade halva vänsterhanden börjar bli irriterande. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 30 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2012 Kolla upp det? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2012 Jajuste, jag glömde skriva att jag både polisanmält skiten och kollat upp det, och det var precis som jag trodde, muskeln är irriterad och har svullnat och det är en del nerver som kommit i kläm. :P Bara att knarka naproxen som vanligt vid muskelvärk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 30 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2012 Det är skitvarmt på mitt rum, men om jag öppnar fönstret så kommer det in massor med mygg. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2012 Har sovit 6 timmar idag, jag är fortfarande skittrött och hjärnan är på semester. Känner mig alldeles vaktig och nacken är stel. Kanske tar en jävla cetirizin på kvällen bara för att däcka och sova en jävla massa timmar. Nu ska jag dessutom till jobbet. Urk. Handen är fortfarande halvdomnad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg