Hoppa till innehåll

Irritationstråden


Escain

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Alltså, menar inte alla som är med i Imba, men de som är mest aktiva inom alla Imbas aktiviteter och idioti.

Översittare hela bunten.

 

Ursäkta men jag behöver ragea lite. Seriöst, bara för att jag kan öppet erkänna att jag är misantrop och inte gillar någon i hela deras jävla IMBA-chatt så betyder det inte att jag är emo och sitter och skär mig själv dag ut och dag in, fucking bullshitters! Inte heller är jag känslokall era fuckers, jag bara säger saker som de är, rätt och slätt.

Vill bara bitchslappa hela bunten!

 

Kanske skulle tagit det här i förbannad tråden, sak samma.

Redigerat av Draghon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 280
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Oztown har, den relativt korta tid jag varit här, alltid varit ett nice ställe med skön stämning och härligt folk. En och en fungerar det att prata med folk från KG men när de är i grupp verkar de råda nån slags gruppmentalitet där alla hakar på någon högre upp i hierarkin när den talar nedlåtande om någon "lägre stående" inom gruppen, och plötsligt flyger glåpord från alla andra också. Proccito är väl ett exempel som fått höra en del från de andra, av ingen annan anledning än att han är med i Oztown. Så det gänget genomsyras nog helt klart av en långsint misstänksamhet mot Oz och ett starkt gruppbeteende det straffar sig att avvika från.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns några riktiga stolpskott i Imba, ja. Bara strunta i dom, eller visa i alla fall inte att du tar åt dig, det blir bara roligare för dom då.

Det vet man redan om sen grundskoletiden.

 

Det roliga är att Dave låtsas som att han inte fattar att han gjort något dumt, när Derf och Kristus buntande ihop sig med "emo, emo, emo" så kom Dave med kommentaren "DU SKÄR DI SJÄLV" och försöker sedan påstå att det var väl inget farligt med den kommentaren.

 

Nejdå Dave, grupptrycket är inget farligt alls va. Fuck you.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oztown har, den relativt korta tid jag varit här, alltid varit ett nice ställe med skön stämning och härligt folk. En och en fungerar det att prata med folk från KG men när de är i grupp verkar de råda nån slags gruppmentalitet där alla hakar på någon högre upp i hierarkin när den talar nedlåtande om någon "lägre stående" inom gruppen, och plötsligt flyger glåpord från alla andra också. Proccito är väl ett exempel som fått höra en del från de andra, av ingen annan anledning än att han är med i Oztown. Så det gänget genomsyras nog helt klart av en långsint misstänksamhet mot Oz och ett starkt gruppbeteende det straffar sig att avvika från.

http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...&hl=WASD+3D

 

Detta är ett exempel igentligen.

Alla KG:are röstade på WASD 3D och spelet vann.

Det kändes som att "Då ska vi se, WASD har gjort ett spel, och det tycker vi ska vinna"

Visst, det var okej spel, men jag tyckte att skyrim eller battlefield 3 var grymt mycket bättre och därför faktist skulle vunnit.

 

Nu är vi visserligen på ett forum för ungdomar och inte en seriös sida, men man kan ju förvänta sig något iallafall...

där alla hakar på någon högre upp i hierarkin när den talar nedlåtande om någon "lägre stående" inom gruppen, och plötsligt flyger glåpord från alla andra också. Proccito är väl ett exempel som fått höra en del från de andra, av ingen annan anledning än att han är med i Oztown.
Håller med dig där.

Sedan jag blev medlem i Oztown har dom riktat en del mot mig.

Inte mycket, men det kändes som ett sammanhang mellan att jag blev medlem och att de började.

Innan så ignorerade mig nästan.

Redigerat av Proccito
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker det är jobbigt att försöka diskutera med dryga personer som dom. Speciellt när de rör sig i en grupp som styrs av en hierarki som sagts innan.

 

Man kan ju försöka ignorera de asen fast det är lite som att försöka ignorera en mygga när man ska sova- tillslut måste man tända ljudet och klappa till den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De har försökt bjuda in mig till gruppkonversationen på Skype ett antal gånger efter att jag lämnat skiten, har blockerat alla som bjuder in mig.

 

Lägg av liksom, vad tror ni att ni är.

 

Man kan ju försöka ignorera de asen fast det är lite som att försöka ignorera en mygga när man ska sova- tillslut måste man tända ljudet och klappa till den.

:D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan ju försöka ignorera de asen fast det är lite som att försöka ignorera en mygga när man ska sova- tillslut måste man tända ljudet och klappa till den.

Så jävla sant.

 

Fyfan för "Lifelover Är En Porrstjärna"-tråden, det får en ju att se ut som värsta idioten. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...