Hoppa till innehåll

Irritationstråden


Escain
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 280
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tenta på lördag.

 

Har en massa saker att ta med till Kalmar, men inte tillräckligt med utrymme att ta med allt. Fick ju bärhjälp sist av Whore då jag bara hade resväska och ryggsäck, hur ska jag ta med mig resväska + ryggsäck + gitarr + ukulele + lunch + antagligen en till ryggsäck med pärmar helt själv?

Lägg till nerven i vänsterarmen som fuckat hela dagen. Har även en knuta som jag måste dra till vårdcentralen och visa upp, för den skrämmer mig. Jädra rännande till vårdcentralen alltså!

 

Inte ens skrivit ned allt jag vill som behöver skrivas ned idag.

 

Har inte ens börjat träna, irriterad på mig själv.

 

Åååååååååååh, jag hatar när man rapar och så kommer det upp en massa maginnehåll med luften!

Jävla irriterande!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För det ena har jag fått The Stone Roses på hjärnan.

 

FÖR DET ANDRA, VART FAN HÅLLER ALLA HUS, DET KÄNNS SOM OM JAG BARA SPAMMAR SOM ETT JVÄLA SVIN HELA TIDEN JAG FÅR FAN DAAAAAAAAAAAAAAAMP, AAAAAAAAAAAARGH FAN ÄR NI KOM TILLBAKS!

Redigerat av Draghon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, jag var inte där. Men jag får ändå utstå deras hipster-fasoner på Facebook och andra sociala medier.

 

I år skall alla älska Kraftwerk, förresten. Och förra året skulle alla äääääälska Prince. Inte för att det är något fel på Kraftwerk och Prince, men i samband med Way out West tycks headline-akten få ungefär en miljard nya fans som tycker dom är bästast i hela världen ungefär två veckor inann WoW och två veckor efter. Det var extra tydligt förra året när Prince var där.

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Way out West har nog de muppigaste besökarna man kan hitta. :P

 

En annan sak som irriterar mig är att jag fick avslag på att läsa Svenska C i Göteborg för att det tydligen finns här i Mölndal, (vilket det inte gör) och det känns mest som att studievägledarna här gillar att se folk lida.

Kräver egentligen inte mycket, men kan man inte få läsa de 3 kurserna man söker så känns det mesta pain bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...