Hoppa till innehåll

Irritationstråden

Escain

Rekommendera inlägg

• Svar 280
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Nae, han ber mig aldrig om något, han förväntar sig att man ska göra allt per automatik.

Då bör han inte förvänta sig något.

Kan förstå honom att du är 19 år och bör veta att man skottar om det har snöat, men snöar det så är det bara onödigt att skotta och är det sent på kvällen vill man ju bara sova. ;)

Tips: Prata med honom om det.

Ontopic: Jag raderade min mapp med alla mina skolarbeten förut idag, och i den mappen var ett dokument som jag ska redovisa imorgon på första lektionen...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Jag förstår faktiskt inte varför folk hatar grejer i världen som Justin Bieber och Bronies.

Visst, jag gillar inte Justin Bieber för att jag tycker att han låter som en tjej när han sjunger.

Samt att folk är så fientliga mot Bronies är en annan grej jag undrar över också.

Att alla bronies är massa nördar som aldrig går ut och träffar folk, och istället sitter man och runkar till tecknade ponies som man riktade åt 5 åriga tjejer.

Oftast är de som anser detta folk som direkt har en åsikt om My Little Pony, och aldrig har sett på serien.

Visst, det är en skillnad att fråga "Varför ser du på MLP?".

Om jag ser på My Little Pony, deal with it, det påverkar ju inte omgivningen på något sätt.

Skulle jag vara en som postar MLP-pic's överallt kan jag förstå att man blir irriterad. Men då är man väl inte irriterad på hela Brony-community'n, utan då är man väl mer irriterad på mig? Men man ska ju inte dra alla över en kam?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Samt att folk är så fientliga mot Bronies är en annan grej jag undrar över också.

Att alla bronies är massa nördar som aldrig går ut och träffar folk, och istället sitter man och runkar till tecknade ponies som man riktade åt 5 åriga tjejer.

Oftast är de som anser detta folk som direkt har en åsikt om My Little Pony, och aldrig har sett på serien.

Visst, det är en skillnad att fråga "Varför ser du på MLP?".

Om jag ser på My Little Pony, deal with it, det påverkar ju inte omgivningen på något sätt.

Skulle jag vara en som postar MLP-pic's överallt kan jag förstå att man blir irriterad. Men då är man väl inte irriterad på hela Brony-community'n, utan då är man väl mer irriterad på mig? Men man ska ju inte dra alla över en kam?

Sen att iprincip alla, verkar det som, som kolla på MLP nu har missat att det hela bara var en trollgrej från början..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...