Escain Skrivet 8 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2012 Grejen är att jag sommarjobbar i hemtjänsten, på morgonen kan det kännas ganska bra, men efter en arbetsdag är jag mör i kroppen så muskeln svullnar mer än den borde ergo det börjar sticka igen. Just nu irriterar jag mig på att kroppen känns vara närmare 40 än 30, jävla leder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2012 Har skaffat så mkt musik att det är osäkert om jag får plats med allt på ipoden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2012 Dagens i-landsproblem! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2012 Dagens i-landsproblem!Sannerligen. Kommer dessutom ta evigheter att beta igenom allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2012 Jag kom fucking precis hem för fem minuter sen. Jag skulle sluta vid 22, men nej, gamlingarna skulle larma i slutet. Jag åt kl 13, nu äter jag min middag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2012 Efter helgens eskapader kan jag berätta två saker: 1) Vakterna på Park Lane är dryga som få. 2) Peter Siepen ser ut som.... ja... oklart. Som han inte har alla chips i påsen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 10 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2012 "Det borde, juridiskt sett, vara OK att kasta saker i ansiktet på människor som skriver "thé" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 10 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2012 Anmälningar på fuska.se behandlas tydligen extremt långsamt numera, och det är först nu jag förstår kritiken om att det skulle råda moderatorsbrist. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2012 Anmälningar på fuska.se behandlas tydligen extremt långsamt numera, och det är först nu jag förstår kritiken om att det skulle råda moderatorsbrist.Jag förutspådde just detta, men nej, Micke fattar inte. Det var jag som hade en massa tid innan sommaren, visst är de andra inne lite mer än förut, men jag har ju typ ingen energi att bry mig om anmälningarna eftersom jag bara kommer bita huvudet av folk om jag gör det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 11 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2012 Anmälan borta, men inga åtgärder? :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2012 Anmälan borta, men inga åtgärder? :wacko:Ja, det händer ibland? Vad tyckte du var fel, jag har inte rört några anmälningar på ett bra tag nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2012 Tror han anmälde Derf (Guggo37) för brott mot "Det är ej tillåtet att kopiera eller imitera andras avatarer/signaturer utan tillstånd. Modifierade versioner av andras avatarer är ej heller tillåtna." Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg