Escain Skrivet 12 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2012 Känner mig lite smått förkyld... Fan jag har inte tid nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2012 Äh... jag har tappat min ring någonstans... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2012 Den låg i min ficka! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2012 http://www.fz.se/bloggar/bildjaveln/201207...ld-4-bekraftat- Nu kommer Battlefield förstöras ännu mer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 15 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 Sömnlöshet, men det gör väl inte så mycket - med tanke på att det är sommarlov. Jag har många gånger varit med om att jag har gått till skolan utan att ha fått en enda blund. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 Jag börjar låta gnällig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 16 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2012 Att Spotify lägger in ett band (som man inte ens tycker om) man har lyssnat på en enda gång i Top 10 Artister. Och nu visar det sig att jag är subscribad på en spellista som jag aldrig har subscribat till. VAD I HELVETE SPOTIFY Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 24 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2012 Lyckas inte få till bendsen på mitt munspel >:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2012 Är uttråkad på jobbet, vet inte vad jag ska ta mig till, jag borde inte ens sitta här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 27 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2012 Fick åka hem tidigt från min semester med familjen ute på kusten för att svartjobbet jag håller på med tydligen MÅSTE bli klart ikväll eller tidigt imorgon. Så jag tar med mig min feber, hosta, täppta näsa och min enorma trötthet och drar och jobbar en stund på såhär på en fredagkväll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2012 Hela IMBA kallar mig för emo. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 30 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2012 Hela IMBA kallar mig för emo. -.-Jag gör inte det? Dom flesta där är sådana människor som dömer folk och kallar dom ord har jag märkt, den typiska mobbaren, typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg