CaptainRF Skrivet 28 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2012 Tjenare, tjenare! :D Jag har nu gjort en hemsida som ni kan snabbt och enkelt hitta här! Vilka plugins kan du/ni rekommendera? Vad kan förbättras? Skriver jag bra, så man förstår i inläggen? Har bråttom att skriva så det blev ett kort inlägg. Men lämna en feedback så blir jag glad. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2012 sidan funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CaptainRF Skrivet 28 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2012 sidan funkar inteTypiskt fuska. Om man skriver (.)tk så blir det .reklamPröva så här: iTechPortal(punkt)tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2012 Jag filtret för ,tk har funnits så länge jag minns och borde tas bort. Gör mer skada än nytta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CaptainRF Skrivet 28 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2012 Jag filtret för ,tk har funnits så länge jag minns och borde tas bort. Gör mer skada än nytta.Tycker jag med. Men kan jag få någon feedback om vad som kan bli bättre och så?Det är ju trots allt det tråden handlar om. Har IOS 6 Beta 2. Imorgon kommer jag att skriva om IOS 6's nyheter.Så kolla in det om ni är intresserade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 17 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2012 Vad är de du vill ha feedback på? Designen är ju templat och jag antar att du laddar hem pluginsen. Artiklarna är bra, men du borde ändra användaren som skriver dom, admin till dit namn ist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xkes0d Skrivet 23 December 2012 Rapport Dela Skrivet 23 December 2012 Skit bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.