Escain Skrivet 6 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2012 Ingen sur chef då?Trafiken gick perfekt, jag kom till och med 10 minuter tidigare. :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 7 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2012 Morrn! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2012 Dags för en ny natt. Det känns som en dålig natt redan iförväg.Jag har alltid rätt. Fuck this shit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2012 Morrn. Mentalt något bättre, men fysiskt sämre. I det stora hela som igår. Whore väckte mig i drömmen med att dra upp persiennerna 5 minuter innan larmet gick. Bättre timing idag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 8 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2012 Morrn bitches! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2012 God morgon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2012 Vart uppe sen 8. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2012 Morrn! En pigg och utvilad, men mör Draghon idag! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2012 Morrn på er, även om typ ingen använder tråden. Herrejävlar. Jag har inte somnat alls under natten, har vart för stressad och slutkörd för att kunna slappna av från den ändå underhållande kvällen jag haft. Högerarmen twitchar fortfarande, inte kul, väldigt irriterande, troligen av all stress. Kommer att ha huvudvärk på jobbet, vetefan hur jag ska orka med idag. Får lägga mig jävligt tidigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2012 God morgon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 13 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2012 Göd mörgen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2012 Har vart uppe sen halv elva, men morrn på er jävlar. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg