Hoppa till innehåll

Godmorgontråden


5FJSKFJSKGJES
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 103
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

God morgon. Jag har inte fått en blund.

 

Jag la mig, hade en massa oroliga tankar som for omkring. Tittade på klockan, hon var först 2, sen 4 och sen ringde alarmet vid 5. Bara att masa sig upp ur sängen och gå omkring som en zombie och trycka i sig en kopp te och flingor med fil.

Nu har jag raidat medicinskåpet och satt i mig följande tabletter, 1 naproxen, 2 alvedon, 1 loratadin, 1 vitamintablett och 1 järntablett, så om jag kollapsar så borde det vara alla tabletter.

Såg i spegeln när jag bytte om och lyfte armen över huvudet att jag har fan ett 4-5 cm långt och 2 cm brett blåmärke längsmed musklen som sitter under skottsåret, det såg ut att sitta djupt så det är nog i muskeln typ, fy fan vad bra att jag käkat naproxen och alvedon känner jag. Fuck it.

Dessutom har jag bitit sönder en nagel och jag har Wish av Nine Inch Nails på hjärnan.

 

Jag lär ha ihjäl någon idag. Nu måste jag gå och knega.

Redigerat av Draghon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Godmorgon!

 

Sov som en stock fram tills 4:30 när Whore valde att kroppstackla mig i min dröm så jag vaknade. Efter att ha gett honom en mental känga i arslet somnade jag prompt om i en timme till, så nu måste jag fixa lunchkäket på jobbet.

Nu kommer jag sent idag, men det har jag inte gjort på tre veckor, det kan jag leva med.

Knarkat tabletter idag med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Godmorgon!

 

Sov som en stock fram tills 4:30 när Whore valde att kroppstackla mig i min dröm så jag vaknade. Efter att ha gett honom en mental känga i arslet somnade jag prompt om i en timme till, så nu måste jag fixa lunchkäket på jobbet.

Nu kommer jag sent idag, men det har jag inte gjort på tre veckor, det kan jag leva med.

Knarkat tabletter idag med.

Ingen sur chef då?

 

God morgon.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...