Escain Skrivet 30 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2012 Ahhh, själv ska man väl lägga sig snart kanske.Gå till godnatt-tråden då. Morrn säger jag. Självklart blir man sjuk när man är ledig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 30 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2012 Men jag svarade ju på SURF. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 31 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2012 Morrn. Jag har ont i huvudet och det hugger till som in i helvete ibland i magen så jag tror att jag kommer falla till marken. Men jag ska fan gå ut idag. Om en halvtimme. Pallar inte sitta hemma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 31 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2012 Godmorgon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 morrn inatt har det inte bara krampat i vänsterbenet, utan även i högerbenet och ryggen. fan är det som händer egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 Lukten av kaffe som fyller rummet får munnen att vattenfyllas! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2012 dra något gammalt över dig lynott inser att jag börjar senare = snoozar skiter i frukosten = snoozar känner ändå för att spy upp maten jag åt vid midnatt, lika bra att inte käka, bara att byta kläder och dra snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2012 Är rätt pigg idag faktiskt. Förstår inte hur det kommer sig. Måste börja plugga ikväll, bara att knarka koffein senare då. Tjoflöjt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2012 Gomorron gomorron allihopa :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2012 Morrn, skönt att sova 6 timmar och bara dra sig i 6 till bara för att man kan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2012 Vaknade nu, vad fan är fel på mig :D ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2012 Lol Lynott. *skakar på huvudet* Holy shit. Jag bör inte sitta i telefon så länge som jag gjorde innan jag la mig alltså. Alldeles stel och mentalt slö. Pallar inte gå till jobbet. Ska vara utomhus. Och det ska regna som faaaan. Jag vill inte. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg