Lynott Skrivet 6 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2012 Lol Lynott. *skakar på huvudet* Holy shit. Jag bör inte sitta i telefon så länge som jag gjorde innan jag la mig alltså. Alldeles stel och mentalt slö. Pallar inte gå till jobbet. Ska vara utomhus. Och det ska regna som faaaan. Jag vill inte. -.-Du har iallafall ambitionen att gå ut, min generation går fan bara ut när man ska dricka ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 Du har iallafall ambitionen att gå ut, min generation går fan bara ut när man ska dricka ^^Lol? Min ambition för att vara ute är ju för att tjäna pengar. Hade inte du gått ut om du tjänat pengar på det för att kunna supa mer? Hur som helst, morrn, jag sitter med en kopp te och ingen frukost. Just nu är det lite soligt, men yr.no utlovar nästan lika mycket regn som igår, så det är bäst att ta med regnkläderna igen.Är stel i ryggen och har ont i en muskel i ryggen också. Skönt att imorrn är sista arbetsdagen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 Lol? Min ambition för att vara ute är ju för att tjäna pengar. Hade inte du gått ut om du tjänat pengar på det för att kunna supa mer? Hur som helst, morrn, jag sitter med en kopp te och ingen frukost. Just nu är det lite soligt, men yr.no utlovar nästan lika mycket regn som igår, så det är bäst att ta med regnkläderna igen.Är stel i ryggen och har ont i en muskel i ryggen också. Skönt att imorrn är sista arbetsdagen.Du har en poäng... som alltid... :rolleyes: Jag kan har nu ett grovt medlidande för dig Draghon, har suttit uppe och snackat med en brud som jobbar inom äldrevården, riktiga jävla skräckhistorier alltså, hur vissa kan sitta i sin egen avföring och ruttna bort. Hoppas du inte har det lika jobbigt som dom :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2012 Jebus, pallar bara te idag, har lyckats snooza bort chansen att bre en macka. Hade tänkt få i mig lite mer koffein, men risken finns nog att jag blir helt cp-uppspelt av det. DET ÄR FAN EN BRA DAG IDAG ÄVEN OM JAG SKA TILL FITTJOBBET. Nä, Lynott, folk ruttnar inte bort, men det finns en hel del skräckhistorier alltså och folk man lätt skulle kunna spy hos om man inte hade någon vidare självkontroll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 MORRN DET GÅR INTE ATT SOVA FUCK IT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 11 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 Morrn alla. För man är inte alls rödsprängd efter att ha sovit 2 ½ timme inatt. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 jag vet inte varför jag är uppe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 Morrn på er. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 13 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 Morrs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2012 ... Jag la mig vid 22:30 för att sova ut. Istället fucking vaknar jag vid 3 och jag har legat i sängen och vridit mig i en hel timme. Min sömn är ju åt hellskotta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 14 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2012 Men Draghon då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2012 Tja, inte för att jag har sovit sen jag la mig igen. Det har vart såhär ett tag Signify. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg