Hoppa till innehåll

Wasd Väder


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

Nej, den ändras ju varje minut...

Ja den får in ny data varje minut för att säkrare kunna räkna ut morgondagens väder. Det är svårt att förutspå exakt vilken för tid men ungefär 13:37 skulle jag säga.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 58
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Haha från soligt 25 °C 0mm till 17 °C 1 mm 4 m/s på 2min. För mig skiftar den riktigt mycket varje minut. Så den verkar inte vara så pålitlig.

En sommarskur är väl inget konstigt? Har hänt minst 3 ggr här idag. Kollade inte WASD Väder innan men den har haft bra träffsäkerhet innan, om än inte 100% men vad kan man förvänta sig?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En sommarskur är väl inget konstigt? Har hänt minst 3 ggr här idag. Kollade inte WASD Väder innan men den har haft bra träffsäkerhet innan, om än inte 100% men vad kan man förvänta sig?

Haha nej inte direkt så jag menade, Klart man inte kan förvänta sig att det ska stämma 100%. Det jag menade var att det pendlar väldigt mycket på 1min, Så på 1timme har ju vädret nästan varit 0 °C - 25 °C + Regn eller inte. Haha är lite slö i huvudet nu på morgonkvisten ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lite underligt använder proxy och det vart inte skillnad när han använder proxy eller mitt ip..

 

och vädret åker upp och ner hela tiden om man uppdaterar. Moln, soligt, 22 grader, 15 grader, 20 grader, åska. ( då med mitt egna ip)

Redigerat av Nimrood
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Saken är den att jag får in ny data varje minut. Med denna nya data kan jag ge ett bättre resultat. Det senaste som stått på sidan har alltså högst sannolikhet.

Du svarade ju inte på frågan. När man använder proxy så är det samma som när man har sin egna ip.

Hur förklara du det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...