Nissebils Skrivet 13 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2012 Hejsan! Jag undrar vilken tunna ni tycker på finast på Half-Life 2? Jag tycker att explosionstunnan är snyggast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2012 Jag tycker om den turkosa som man kan sparka runt med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 13 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2012 Explosiva! Jag gillar den för att den är röd och ja, att den exploderar. Vem gillar inte det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 13 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2012 Jag tycker att den där bruna lite skrotiga tunnan är snyggast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2012 Den vit-svarta texturen är snygg. Men den lyser ganska kraftigt så jag måste rösta på den där mörkare gröna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 13 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2012 Barrel2.mdl är snyggast!!! :kung: :sorcerer: den gör mig glad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg