Hoppa till innehåll

Illuminati?


Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Illuminati är en så kallad kult med sataniska och rasistiska människor som inte ens bryr sig om andra än vita, många säger att dom styr bankerna och att det är för att det är många länder i afrika som är så fattiga för att illuminati inte vill spendera pengar eller någonting där. Men jag vet inte jag tror dom fortfarande finns och att dom styr trådar här och där. Dom vill också att det blir en enda stor regering över hela världen och ingen religion eller privat äga av saker HEJSVEJS.

Redigerat av naabiz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 59
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

SORRY OM INGENTING HÄR UNDER MAKEAR NÅGON SENSE, JAG ÄR VÄLDIGT TRÖTT JUST NU

Dom styr kändisar också som jag har förstått det (efter kändisarna har sålt sitt liv till djävulen, vilket typ alla gör), när dom har sålt sin själ så blir dom tvungna att göra satanistisk propaganda i sina låtar och videor. (se videon som Kristus länkade, samt den jag länkade med Justin Bieber)

 

Det som skrämmer mig är hur mycket referenser det finns till Illuminati i spel, tex: Skyrim, Fallout 3, The Sims 3, Silent Hill, LA Noire och WoW, inte ett enda populärt spel är fritt från det. Om Illuminati nu inte stämmer, gör alla spelutvecklare det på skoj? Gör dom det för att skoja med spelarna? Jag vet inte, men det låter inte troligt.

 

Tupac talade ut mot Illuminati (efter han hade sålt sin själ), och tydligen om en kändis gör det så försöker dom ge kändisen en dålig image (innan dom dödar honom, det är last resort typ), just med Tupac så blev han ju anklagad för våldtäkt. Samma med Michael Jackson, fast där så blev han anklagad för pedofili. Båda var oskyldiga.

 

Dessa artister har talat ut mot Illuminati (på ett hemligt sätt) och är döda:

 

Michael Jackson

Farrah Fawcett

Sky Saxon

James Brown

Dean Martin

Eartha Kitt

Lisa Lopes

Roger Troutman

Aaliyah

Static Major

Tupac

 

Notera hur alla artister dog den 25e dagen ur en månad, förutom Tupac som dog när han var 25 år. I videon som Kristus länkade så beskriver dom vad 25 betyder, om jag minns rätt.

 

Haha, va larvigt det låter med "sålt sin själ till djävulen", men jag är trött just nu så jag bryr mig egentligen inte. Jag känner mig lite som en agnostiker inom Illuminati just nu, mycket av det som bevisar att Illuminati är äkta är faktiskt väldigt övertygande och det är nästan så att jag tror på det. Om någon kan bevisa att det inte stämmer så blir jag glad, för jag vill inte tro på Illuminati.

 

Om man har sett videon som Kristus länkade så är texten i låten 2 + 2 = 5 av Radiohead rätt så intressant.

 

Are you such a dreamer

To put the world to rights?

I stay home forever

Where two and two always makes a five

 

I'll lay down the tracks

Sandbag and hide

January has April's showers

And two and two always makes a five

 

It's the devil's way now

There is no way out

You can scream and you can shout

It is too late now

 

Because

You have not been

Paying attention

Paying attention

Paying attention

Paying attention

Yeah, I'm not feeling it

Paying attention

Paying attention

Paying attention

Paying attention

Yeah, I need it

I needed attention

I needed attention

I needed attention

I needed attention

Yeah, I love it, the attention

Paying attention

Paying attention

Paying attention

 

I try to sing along

I get it all wrong

Because I'm not

Because I'm not

I swat them like flies

But like flies the buggers

Keep coming back

But I'm not

 

Oh, hail to the thief

Oh, hail to the thief

But I'm not

But I'm not

But I'm not

But I'm not

Don't question my authority or put me in the dock

Because I'm not

Because I'm not

Oh, go and tell the king that the sky is falling in

But it's not

But it's not

But it's not

Maybe not

Maybe not

 

Men för alla som bestämmer er för att klanka ner på detta och säga att det är bullshit osv, se åtminstonde hela videon som Kristus länkade först.

 

Men varför dom vill att artisterna ska sprida satanistisk propaganda vet jag faktiskt inte, någon som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

SORRY OM INGENTING HÄR UNDER MAKEAR NÅGON SENSE, JAG ÄR VÄLDIGT TRÖTT JUST NU

Dom styr kändisar också som jag har förstått det (efter kändisarna har sålt sitt liv till djävulen, vilket typ alla gör), när dom har sålt sin själ så blir dom tvungna att göra satanistisk propaganda i sina låtar och videor. (se videon som Kristus länkade, samt den jag länkade med Justin Bieber)

 

Det som skrämmer mig är hur mycket referenser det finns till Illuminati i spel, tex: Skyrim, Fallout 3, The Sims 3, Silent Hill, LA Noire och WoW, inte ett enda populärt spel är fritt från det. Om Illuminati nu inte stämmer, gör alla spelutvecklare det på skoj? Gör dom det för att skoja med spelarna? Jag vet inte, men det låter inte troligt.

 

Tupac talade ut mot Illuminati (efter han hade sålt sin själ), och tydligen om en kändis gör det så försöker dom ge kändisen en dålig image (innan dom dödar honom, det är last resort typ), just med Tupac så blev han ju anklagad för våldtäkt. Samma med Michael Jackson, fast där så blev han anklagad för pedofili. Båda var oskyldiga.

 

Dessa artister har talat ut mot Illuminati (på ett hemligt sätt) och är döda:

 

Michael Jackson

Farrah Fawcett

Sky Saxon

James Brown

Dean Martin

Eartha Kitt

Lisa Lopes

Roger Troutman

Aaliyah

Static Major

Tupac

 

Notera hur alla artister dog den 25e dagen ur en månad, förutom Tupac som dog när han var 25 år. I videon som Kristus länkade så beskriver dom vad 25 betyder, om jag minns rätt.

 

Haha, va larvigt det låter med "sålt sin själ till djävulen", men jag är trött just nu så jag bryr mig egentligen inte. Jag känner mig lite som en agnostiker inom Illuminati just nu, mycket av det som bevisar att Illuminati är äkta är faktiskt väldigt övertygande och det är nästan så att jag tror på det. Om någon kan bevisa att det inte stämmer så blir jag glad, för jag vill inte tro på Illuminati.

 

Om man har sett videon som Kristus länkade så är texten i låten 2 + 2 = 5 av Radiohead rätt så intressant.

 

Are you such a dreamer

To put the world to rights?

I stay home forever

Where two and two always makes a five

 

I'll lay down the tracks

Sandbag and hide

January has April's showers

And two and two always makes a five

 

It's the devil's way now

There is no way out

You can scream and you can shout

It is too late now

 

Because

You have not been

Paying attention

Paying attention

Paying attention

Paying attention

Yeah, I'm not feeling it

Paying attention

Paying attention

Paying attention

Paying attention

Yeah, I need it

I needed attention

I needed attention

I needed attention

I needed attention

Yeah, I love it, the attention

Paying attention

Paying attention

Paying attention

 

I try to sing along

I get it all wrong

Because I'm not

Because I'm not

I swat them like flies

But like flies the buggers

Keep coming back

But I'm not

 

Oh, hail to the thief

Oh, hail to the thief

But I'm not

But I'm not

But I'm not

But I'm not

Don't question my authority or put me in the dock

Because I'm not

Because I'm not

Oh, go and tell the king that the sky is falling in

But it's not

But it's not

But it's not

Maybe not

Maybe not

 

Men för alla som bestämmer er för att klanka ner på detta och säga att det är bullshit osv, se åtminstonde hela videon som Kristus länkade först.

 

Men varför dom vill att artisterna ska sprida satanistisk propaganda vet jag faktiskt inte, någon som vet?

Tupac ville inte ''sälja sin själ'' till dom det var därför han blev mördad och Propagandan är väl för att dom vill manipulera en att tro på jävulen, Har hänt vid flera tillfällen att jag gått i denna order av musik : Först Dubstep och sånt efter det så lyssnar jag på Rapp och efter det typ METAL och sånt, inte för att jag är så stort fan över det eller något och jag tror jag börjar bli en sling paranoid för att jag inte gått ut under hela sommaren eller varit med någon. Redigerat av naabiz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, Deicide är ju ett bra exempel på ett satanistiskt metalband. :D Men dom var satanistiska från första början, så jag vet inte vad dom skulle ha med Illuminati att göra.

 

Se den här videon, mycket intressant:

 

 

Och Illuminati är inte rasister, men dom anser att svarta människor är av lägre värde än vita. Eller det kan väl kallas rasism egentligen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

svarta människor är av lägre värde än vita. Eller det kan väl kallas rasism egentligen.

så vitt jag vet så är det rasism,vem vet, jag hade tänkt någon gång att vi på fuska som vill diskutera om illuminati osv.. kan ha ett skypesamtal eller något liknande och snacka om det, säg vad ni tycker om det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Illuminati är en så kallad kult med sataniska och rasistiska människor som inte ens bryr sig om andra än vita, många säger att dom styr bankerna och att det är för att det är många länder i afrika som är så fattiga för att illuminati inte vill spendera pengar eller någonting där. Men jag vet inte jag tror dom fortfarande finns och att dom styr trådar här och där. Dom vill också att det blir en enda stor regering över hela världen och ingen religion eller privat äga av saker HEJSVEJS.

Illuminati är dock aetister fast dom säger att dom är satanister för att den religionen är längst bort från dom stora världsreligonerna

 

Sorry för luddigt inlägg är väldigt trött

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Anonymous la upp en video på Youtube där dom deklarerade krig mot Illuminati, senare så blev den borttagen på grund av "copyright infringement" på företaget "Azurite Press Melchizedek Cloister Emerald Order". Söker man på det så kommer man till den här hemsidan:

 

http://www.azuritepress.com/index.php

 

Det verkar ju vara någon religiös mening med hemsidan, så det kan mycket väl vara associerat med Illuminati på något sätt. Anonymous planerar ju i alla fall att förstöra Illuminati det här året, om dom inte har blivit mutade eller något - för allting verkar ju kunna hända när det gäller Illuminati.

 

 

http://www.lyricsfreak.com/a/anonymous/ill...i_20988230.html

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och om man drar streck mellan ett antal HELT SLUMPVIS utvalda punkter på en karta över Göteborg så får man typ ett pentagram!

 

 

 

Garanterat Illuminati som har varit i farten alltså :cry:

omg wtf satanister wtf

 

Fast det hela låter ju väldigt konstigt, om dom nu var en topphemlig satanistisk/whatever kult så skulle dom väl inte ha en hemsida om det? Och man skulle väl inte kunna läsa på om det, för dom skulle väl censurera allting? Så jag vet inte om jag tror på det, men jag är öppen för bevis för det är intressant.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

omg wtf satanister wtf

 

Fast det hela låter ju väldigt konstigt, om dom nu var en topphemlig satanistisk/whatever kult så skulle dom väl inte ha en hemsida om det? Och man skulle väl inte kunna läsa på om det, för dom skulle väl censurera allting? Så jag vet inte om jag tror på det, men jag är öppen för bevis för det är intressant.

fan vad konstigt, det finns typ ingen klar sanning men dom har funnits och nog borde dom väl ändå finnas om det är massa propaganda, och Guggo, det där var inte roligt. Redigerat av naabiz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...