Hoppa till innehåll

Illuminati?


Rekommendera inlägg

  • Svar 59
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Illuminati är en så kallad kult med sataniska och rasistiska människor som inte ens bryr sig om andra än vita

Vad skönt,inget att oroa sig för med andra ord.

 

Nej men seriöst är det judarna,George Bush,rymdödlorna eller CIA som kommer att bomba OS i London?

 

Vaktbolaget G4S har ju svårt att få fram tillräckligt med vakter(vilket sammanträffande) så något är ju helt klart på gång,jag tippar på att bomben smäller 30:34 min in i invigningen,judarna ligger bakom och Iran får skulden vilket resulterar i en NATO invasion som startar den 4:e Augusti och får världsekonomin att tillslut kollapsa och judarna kan tillslut efter flera tusen år äntligen styra över världen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Guggo var ju seriös, alla vet att illuminati är inblandade i allt! :cry:

Ja, det är klart jag var seriös. Det jag skrev är ju lika troligt som allt prat om London.

 

Eller behöver jag hitta en youtube-video innan det är på riktigt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad skönt,inget att oroa sig för med andra ord.

 

Nej men seriöst är det judarna,George Bush,rymdödlorna eller CIA som kommer att bomba OS i London?

 

Vaktbolaget G4S har ju svårt att få fram tillräckligt med vakter(vilket sammanträffande) så något är ju helt klart på gång,jag tippar på att bomben smäller 30:34 min in i invigningen,judarna ligger bakom och Iran får skulden vilket resulterar i en NATO invasion som startar den 4:e Augusti och får världsekonomin att tillslut kollapsa och judarna kan tillslut efter flera tusen år äntligen styra över världen.

Nä fyfan vad äckligt. :unsure:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...