Hoppa till innehåll

Illuminati?


Rekommendera inlägg

Nu börjar jag bli riktigt jäkla skrämd och kan inte få detta ur mitt huvud, men jag ska lägga upp det jag såg istället för att skriva det sjävl för att jag är så sjukt lat!

 

Har sett många konspirationer om Terrordåd under OS 2012! Att det är Illuminati själva som kommer ligga bakom detta för att kunna skylla på terroristerna och kunna utöka sin bevakning och krigande i världen.

"Underground" ska det tyligen slå till. Alltså T-banan eller nå dylikt!?

Ser man på OS 2012 loggan så är den "skapad" för att kunna omvanlda 2012 till "ZION" alltså Zionism, som Illuminati vill åstadkomma, "NWO" New World Order. Är själv en stark emot Illuminati och har följt och läst mycket om detta under en längre tid. Har mest funderingar om vad ni andrar tror och tycker.

 

^^Fuck^^Fuck^^Fuck^^Fuck^^Fuck^^Fuck^^Fuck^^Fuck^^Fuck^^Fuck^^Fuck^^Fuck^^Fuck^^Fuck^^Fuck^^Fuck^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 59
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag försöker skriva en kommentar på OP's inlägg men det är så mycket som bara är dumt att det går inte. >.<

 

Vad menar du ens med "Illuminati"?

Som jag förstår det så var Illuminati en grupp för några hundra år sedan som ville göra forskning och religion till "samma sak". Tydligen så blev dom utrotade av någon katolsk kyrka. :blink: Dom tros ha kontrollerat alla banker och regeringar i smyg.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har nu sett hela videon som Kristus länkade, dom nämner ingenting om bombningar eller förutsedda olyckor/tragedier. Men allting är väldigt övertygande, även om en del saker som nämns i videon är naturligt larviga enligt mig, för jag har vant mig själv vid att tycka att allting som har med religion att göra är larvigt. Men nu vet jag nästan inte vad jag ska tro längre, jag rekommenderar verkligen att alla ser hela videon.

 

EDIT: Lägger till den här videon:

 

 

Blew my mind. :blink:

Redigerat av Lifelover
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...