Det vore kul om vi kunde fixa en fuska.se rad på DHW, så att man kan bekanta sig närmre med alla forumiter här ;)
Finns det ens någon som är intresserad?
Det vore kul om vi kunde fixa en fuska.se rad på DHW, så att man kan bekanta sig närmre med alla forumiter här ;)
Finns det ens någon som är intresserad?
jag är intresserad. Men vet inte om jag ska på DHW.
jag är nog intresserad och då vill jag sitta jämte dej<3<3
Klart du får :wub:
En hel rad lär inte fås ihop och jag tror de flesta kommer med vänner att sitta vid. Men en träff borde i alla fall anordnas. Jag kommer hursomhelst inte att gå på dh igen på ett bra tag.
↗ till inläggetMed rad tror jag att han menar flera personer jämte varann, inte ett helt bordEn hel rad lär inte fås ihop och jag tror de flesta kommer med vänner att sitta vid. Men en träff borde i alla fall anordnas. Jag kommer hursomhelst inte att gå på dh igen på ett bra tag.
Vi borde vara minst 5, annars finns det nog ingen anledning att anordna det.
Om jag skrafsar ihop pengar till DHW så är jag på :)
Om jag ska dit så är jag med.
Bump, snart är det dags. Hur gör ni? Jag kommer antagligen vara där första dagen med ett dagspass så då kan ni passa på att träffa den legendariske WASD.
Åker tyvärr inte av diverse anledningar.
Hade varit kul att vara på DH, men på vintern är kört för mig då jag har problem att ta mig dit och hem.
Samt att skolan tar fruktansvärt mycket av min fritid.
D72:30 tjoooee
Ni slipper mig iaf! ;)
D68:14
cya bres
↗ till inläggetfyfan va sköntNi slipper mig iaf! ;)
Jag håller på att skriva ut en karta där jag markerar ut alla roliga personer jag ska hälsa på under torsdagen så skriv erat platsnummer här så får ni besök :)
Fan man skulle kanske gått dit iallafall!
WASD är på min plats nu, är det någon annan här som vill träffa den legendariske WASD?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in