skatan222 Skrivet 17 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2012 Tja, köpte mw3 till pc här om dagen och när jag skulle installera det på datorn märkte jag att dvd läsaren var sönder, den har krånglat sen jag byggde datorn, jag kanske låter lite noobig men jag är inte van med pc då jag lirar konsol för det mesta, dom flesta spel jag har på pc är köpt via steam men nu kommer frågan, kan jag ladda ner mw3 och installera utan skiva och sedan skriva in koden? Går det via steam eller ska jag ladda ner det någon annan stans och sedan skriva in koden? Tack för snabbt svar, den som svarar får en miljon internet poäng av 10 möjliga :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 17 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2012 Såklart du kan ladda ner det, men det är fortfarande olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2012 Kolla sladdarna. Båda ändarna i DVD-läsaren och moderkortet. Annars går det genom steam att lägga till ett spel och ange cd-koden för att sedan ladda ner det. https://support.steampowered.com/kb_article...=5414-TFBN-1352 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 18 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2012 Borde det inte tekniskt sett inte vara olagligt att ladda ner spelets innehåll, om han har en valid nyckel/serie-kod till spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 18 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2012 Eftersom det är ett steam-spel så är det bara att registrera produktnyckeln i Steam och sedan ladda ner (via Steam). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 18 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2012 Varför skulle det vara olagligt att ladda ner spelet om jag har produkt nyckeln? Jag äger ju spelet om jag har en nyckel? Btw tack för svaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xorbit Skrivet 18 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2012 Kör på mustens variant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.