knark Skrivet 18 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2012 Tja, här är tråden om svensk fotboll! •Vilket lag håller ni på? •Hur går det för dom? •Nästa säsong? Jag själv håller på Jönköpings Södra IF och på måndag får Bajen däng! Syns på Söderstadion! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2012 IFK Göteborg for life. Det går kasst som fan, men nästa säsong blir det guld! :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 18 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2012 Jag håller på IFK Värnamo, det går inte bra med vi brukar ge Jönköpings Södra däng! Och det är oklart hur det går för dem nästa säsong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 18 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2012 Jag håller på IFK Värnamo, det går inte bra med vi brukar ge Jönköpings Södra däng! Och det är oklart hur det går för dem nästa säsong.1-0 till oss senast ;) Nästa säsong är ni ej kvar i Superettan skulle jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 18 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2012 Bajen for life, Jönköpings södra is goin down Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 18 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2012 Är inte så speciellt förtjust i fotboll, men om det är något lag jag håller på så är det Gefle IF. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 18 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2012 1-0 till oss senast ;) Nästa säsong är ni ej kvar i Superettan skulle jag säga.We will come back! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 18 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2012 Bajen for life, Jönköpings södra is goin down+1 Hjärtat klappar grönt och vitt!Skit i tabellen, vi är bäst ändå! Och Jönköping blir tillbakapiskade till hålen de kommer ifrån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 18 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2012 +1 Hjärtat klappar grönt och vitt!Skit i tabellen, vi är bäst ändå! Och Jönköping blir tillbakapiskade till hålen de kommer ifrån!Finfint :) Syns på Måndag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 18 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2012 Blåvitt i ur och skur. En säsongs ihopspelande och skitresultat leder till en fin säsong. Dvs guld nästa år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2012 (redigerat) Relevant, Redigerat 19 Juli 2012 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 19 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2012 IFK Göteborg. Dock har jag större intresse för Premier League och Manchester United. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.